واکنش هواداران به سوتی بیرانوند/ گلر پرسپولیس به سمت نیمکت رفت!

در جریان دیدار پرسپولیس و فولاد، هواداران بارها علیه داور بازی شعار سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان فولاد بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

در دقیقه ۱۱ این دیدار، موسی کولیبالی روی اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند دروازه پرسپولیس را باز کرد. بعد از این صحنه هواداران پرسپولیس بیرانوند را تشویق کردند و سعی داشتند به او روحیه بدهند.

درحالی که صداوسیما کنار زمین دوربینی برای ثبت تصاویر مستقر کرده بود، داور چهارم دائم مقابل این دوربین حضور داشت که این موضوع باعث شد تصویربردار دوربین را رها کند و برود. البته او در نیمه دوم دوباره به محل کار خود بازگشت.

بعد از کارت زردی که محمد حسین‌کنعانی‌زادگان در دقیقه ۴۴ دریافت کرد که منجر به محرومیت این بازیکن از بازی بعدی تیمش شد، هواداران پرسپولیس به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. در پایان نیمه نخست داوران از ترس واکنش هواداران مستقر روی سکوها، از توتل همیشگی عبور نکردند و از مسیر دیگری راهی رختکن شدند. هواداران همچنین در مقاطعی از بازی شعار «داور استقلالی» سر دادند.

هواداران پرسپولیس در دقایقی از بازی علیه جواد نکونام، سرمربی استقلال شعار سر دادند.

بعد از گل چهارم پرسپولیس علیرضا بیرانوند به سمت نیمکت‌نشینان تیمش رفت و آن‌ها را در آغوش گرفت.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
کد خبر: 53186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهسا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      به سوتی بیرانوند یا سوتی شما؟؟ در جریان دیدار پرسپدر جریان دیدار پرسپولیس و فولاد، هواداران ؟؟؟؟ شعار سر دادند.ولیس و فولاد، هواداران بارها ؟؟؟؟؟