پخش زنده بازی نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا؛ امروز ساعت ۱۳:۳۰ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال نوجوانان ایران امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ های نوجوانان آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ های جام ملت‌ های زیر ۱۷ سال آسیا به مصاف ژاپن می‌رود.

نتیجه نهایی: ژاپن ۳ - ایران صفر

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید

لینک پخش زنده بازی ایران و ژاپن امروز

ایران در این رقابت‌ها پس از صدرنشینی در گروه دوم و صعود به مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل یمن توانست هم به جام جهانی صعود کند و هم به مرحله نیمه‌ نهایی این رقابت‌ها برسد تا در این مرحله حریف سامورایی‌ها شود.

شاگردان عبدی در شهریور ماه سال گذشته نیز در دیداری دوستانه در ژاپن مقابل نوجوانان این کشور قرار گرفته بودند که این دیدار با برتری دو بر یک سامورایی‌ها به پایان رسیده بود.

حالا آن‌ها دوباره مقابل ژاپن قرار می‌گیرند و کار راحتی در این تقابل نخواهند داشت.

ژاپنی‌ها در این رقابت‌ها عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند و با برتری سه بر یک مقابل استرالیا به این مرحله از رقابت‌ها رسیدند.

سامورایی‌ها تاکنون در این رقابت‌ها ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند و بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار دارند. در مقابل تیم ملی ایران ۸ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده و سومین تیم از نظر تعداد گل زده است.

عبدی: بازی با ژاپن هیجان انگیز است

عبدی در رابطه با این دیدار عنوان کرد: «بازی مقابل ژاپن استرس آور نیست، بلکه هیجان انگیز است. مطمئنم که تیم خوب ژاپن نیز برای این دیدار هیجان دارد؛ برخلاف بازی قبل مقابل یمن که پر استرس بود و تیم ما می خواست که سریع به گل برسد. هرکسی فلسفه خود را دارد زیرا اگر مربیان فلسفه نداشته باشند نمی‌توانند در این سطح ادامه دهند. فلسفه من از روز اول، آماده‌سازی بازیکنان با شکل‌گیری ذهنیت برنده در آن‌ها بوده است که بسیار مهم است تا با این ذهنیت از خودشان و تیم در طول مسابقات مراقبت کنند. به طور کلی برای این بازی کاملا آماده هستیم.»

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی کره جنوبی مقابل ازبکستان قرار خواهد گرفت و احتمال تکرار تقابل ایران و کره جنوبی در مرحله گروهی این رقابت‌ها وجود دارد.

۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 44265

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سجاد US ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      االخ
    • محمد طاها IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      بالاخره ژاپن برد باید هم به ایرانی‌ها غذا می دادند هم به ژاپنی‌ها