گل دقایق انتهایی بونب برای فرانسه، ازبکستان را از گردونه رقابتهای جام جهانی نوجوانان حذف کرد + نتیجه

تیم فوتبال نوجوانان فرانسه موفق شد با برتری یک بر صفر تیم نوجوانان ازبکستان را مغلوب کند و راهی نیمه‌نهایی رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ اندونزی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار تیم‌های نوجوانان فرانسه و نوجوانان ازبکستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ اندونزی از ساعت ۱۲ برگزار شد که در نهایت ازبکستان در گروه B پایین‌تر از اسپانیا و مالی به عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم گروه موفق به کسب جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی شد، در مقابل فرانسه نیز موفق شد با ۳ برد متوالی به عنوان صدرنشین از گروه E به دور حذفی صعود کند.

گرگ‌های سفید در مرحله قبل دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با برتری ۲ بر یک مقابل انگلیس یکی از شگفتی‌های این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کردند. خروس‌ها نیز با برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی مقابل سنگال جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

سرانجام مقاومت ازبک‌ها در این دیدار در دقیقه ۸۳ توسط بونب شکسته شد و این بازیکن توانست حکم صعود خروس‌ها به نیمه‌نهایی جام جهانی را امضاء کند. فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی باید در مقابل برنده دیدار مالی و مراکش قرار بگیرد.

برنامه و نتایج تمامی بازیهای جام جهانی ۲۰۲۳ اندونزی + لینک سایت رسمی

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 49389

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha