جدال نوجوانان فوتبالیست ایرانی با یمن در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در صورت پیروزی مقابل یمن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا صعود به جام جهانی را قطعی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل کره جنوبی با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های نوجوانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

یوزهای نوجوان ایرانی در سه دیدار خود عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و با دو پیروزی و یک تساوی به این مرحله رسیدند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان یمن پس از شکست مقابل تایلند در رده دوم گروه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت تا حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود. تایلند صدرنشین این گروه مقابل کره‌ جنوبی‌، تیم دوم گروه B قرار خواهد گرفت.

نتیجه نهایی : نوجوانان ایران ۰ (۴)-۰ (۲) نوجوانان یمن

فیلم خلاصه بازی را ببینید

لینک پخش زنده بازی ایران - یمن/ ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه، ورزشگاه تاماسات

دیدار نوجوانان فوتبال ایران و یمن از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تاماسات تایلند برگزار خواهد شد. شاگردان حسین عبدی در صورت پیروزی در این دیدار ضمن صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.

پخش زنده جدال نوجوانان فوتبالیست ایرانی با یمن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا؛ امروز ساعت ۱۳:۳۰ + لینک

رقابت‌های جام جهانی نوجوانان از سال ۱۹۸۵ آغاز شد و ایران تاکنون چهار بار در جام جهانی نوجوانان حضور پیدا کرده است. نوجوانان ایران که برای اولین بار سال ۲۰۰۱ جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را کسب کرده بودند، نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند.

ایران در دومین دوره حضورش در این رقابت‌ها تحت هدایت علی دوستی مهر عملکرد قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت. آن‌ها تا مرحله یک‌شانزدهم نهایی پیش رفتند. یوزهای ایرانی در دو دوره دیگر یعنی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ نیز از مرحله گروهی صعود کردند.

تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۳ تا مرحله یک هشتم و در جام جهانی ۲۰۱۷ تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمد. ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ بهترین عملکرد خودش را در ادوار این رقابت‌ها کسب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی با قبول شکست مقابل اسپانیا از این رقابت‌ها کنار رفت.

ایران پس از غیبت در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹، حالا در آستانه حضور در جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ است و باید دید می‌تواند به این رقابت‌ها راه پیدا کند یا خیر.

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 44102

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha