قهرمانی تفتیان در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی فرانسه

حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی شهر سرجی فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حسن تفتیان، رکورددار ماده ۱۰۰ متر رشته ورزشی دوومیدانی ایران و دارنده مدال‌های طلا مواد ۱۰۰ و ۶۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا که به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی در خارج از کشور به سر می‌برد، با شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی سرجی فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این رقابت‌ها قرار گیرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بر همین اساس سریع‌ترین مرد ایران در دور مقدماتی این رقابت موفق شد حد نصاب ۱۰.۱۶ ثانیه در باد مثبت ۲.۰ متر بر ثانیه به ثبت برساند و راهی فینال شود. تفتیان در جریان برگزاری مرحله نهایی این مسابقات موفق شد با ثبت زمان ۱۰.۰۵ ثانیه و در سرعت وزش باد مثبت ۲.۳ متر بر ثانیه در جایگاه نخست قرار گیرد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

در این مسابقات ابراهیم دیاموند ساحل عاجی با ثبت زمان ۱۰.۲۸ ثانیه پس از تفتیان دوم شد و جری لکونته از کشور میزبان (فرانسه) با ثبت حد نصاب ۱۰.۲۹ در جایگاه سوم ایستاد.

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 44167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha