مجری خانم صدا و سیما نایب رییس فدراسیون شد

قهرمان پیشین و مربی دوومیدانی در مورد انتخاب مجری صداوسیما به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون گفت: خانم محمودوند قبلا دوومیدانی‌کار بوده و ارتباطی قوی در سیستم صدا و سیما دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از آنکه پریسا بهزادی نایب رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی از سمت خود کنار رفت، مهدی مبینی سرپرست این فدراسیون روز یک‌شنبه سرپرست جدیدی را برای این سمت انتخاب کرد.

در این راستا زهرا محمودوند که از مجریان تلویزیون است با حکم سرپرست فدراسیون به عنوان سرپرست نایب رئیسی زنان انتخاب شد.

لیلا ابراهیمی، قهرمان سابق و مربی دوومیدانی در مورد این انتخاب به ایسنا گفت: خانم محمودوند قبلا دوومیدانی‌کار بوده، انتخاب مناسبی است و ارتباطی قوی در سیستم صدا و سیما دارد. ما کسی را می‌خواهیم که برایمان کار انجام بدهد و از دختران حمایت کند تا این بخش در رکود نباشد. این انتخاب از جهاتی مناسب است. امیدوارم کارشان را قدرتمند انجام بدهند.

او در ادامه افزود: در کنار نایب‌رئیس زنان باید کادری قوی، توانمند و اجرایی حضور داشته باشد. کادری که الان انتخاب کرده‌اند قوی، توانمند و باتجربه است.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود کسی انتخاب می‌شد که اکنون در دوومیدانی فعال است، گفت: ما در بخش دیگری کارآیی داریم. از آنجایی که ارتباط ما مستقیم با ورزشکاران است، کسی را به عنوان نایب رئیس می‌خواهیم که مشغله‌های بیرونی کمتری داشته باشد و کارهای اداری را بهتر انجام بدهد. ما قبلا مواردی را داشتیم که نایب رئیس فردی ورزشکار و اسم و رسم‌دار بوده اما کارهایی که می‌خواستیم را انجام نداده است. به کسی احتیاج داریم که کارها را انجام بدهد و بخش زنان را از این رکود خارج کند.

او با اشاره به مدیریت مهدی مبینی در فدراسیون دوومیدانی، ادامه داد: تمام وبینارها و کلاس‌های ارتقاء مربیگری را در دوره کوتاه سرپرستی او سپری کردم. مسابقات آسیایی را با تمام مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برگزار می‌کند. او توانمند است و مهرهایی را انتخاب می‌کند که کاربلد باشند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که شما موافق انتخاب خانم محمودوند به عنوان نایب رئیس فدراسیون هستید؟ بیان کرد: با تمام نظرات آقای مبینی در تمام بخش‌ها، ۱۰۰ درصد موافق هستم.

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
کد خبر: 51264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      0 0
      فعلا خوشه فردا گندش میاد بیرون