ویزای انگلیس سد راه دختر دونده ایرانی!

دونده سرعتی ایران که وردی مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان را به دست آورده بود، از حضور در این مسابقات بازماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فرزانه فصیحی، دونده سرعتی ایران که ورودی رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان را به دست آورده بود از حضور در این رقابت‌ها بازماند.

او در پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در این باره نوشت: «از یک مسابقه دیگر هم جاماندم؛ قهرمانی جهانی. بدون اینکه خطایی کرده یا تقصیری داشته باشم. شاید درک ارزش حضور و سختی کسب ورودی مسابقات قهرمانی جهان برای عده‌ای قابل لمس نباشد اما من هیچوقت بابت آن نه پاداش خواستم، نه حواله‌ای و نه اینکه خبرش را در سایت فدراسیون بزنند. بدون هیچ توقع و انتظاری حتی یک لوح تقدیر ساده.

من در سال‌های اخیر یاد گرفتم سطح توقعاتم را تا حد زیر صفر پایین بیاورم و امروز با وجود این حجم از ناملایمتی و نادیده گرفته شدن‌ها باز هم ادامه دادم. من فقط توقع داشتم در آماده‌ترین سال ورزشی‌ام و بعد از رکوردشکنی بروم با بزرگان جهان مسابقه بدهم و کاری کنم که در تاریخ ورزش بی‌سابقه بوده است اما این اجازه به من داده نشد. دلیلش دیگر برایم مهم نیست که چرا اینگونه شد چون بار اول نیست و بار آخر هم نخواهد بود اما حالا پرچم ایران در محل مسابقات نیست.

از وقوع اتفاق بی‌سابقه در تاریخ ورزش کشور جلوگیری شد و ناراحت کننده‌ترین اتفاق اینکه زحمات، تلاش و رویاهای یک ورزشکار زیر پا له شد. هیچ کاری از دستم برنمی‌آید. چند روز ناراحتی می‌کنم، به خودم می‌آیم و ادامه می‌دهم. این روتین ۱۵ سال سابقه ورزش من بوده است.»

با این حال محمد مشهدی‌یاری، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی صادر نشدن ویزا را دلیل عدم حضور فصیحی در قهرمانی جهان عنوان کرد.

مشهدی‌یاری در گفت‌وگو با ایسنا در این مورد بیان کرد: «مشکل ویزا داشت و صادر نشد. سفارت انگلیس باید ویزا را صادر می‌کرد که مشکلات خود را دارد. ما نامه زده بودیم که ممکن است ورزشکاران ما ورودی قهرمانی جهان بیاورند با ما همکاری کنید اما گفتند تا دعوتنامه به اسم نیاید کاری انجام نمی‌دهیم. ورودی دیر آمد. حسن تفتیان که اصلا ورودی نگرفت. فکر می‌کنم فرزانه فصیحی هم ۲۲ بهمن ورودی گرفت که بچه‌ها ۲۵ بهمن به سفارت رفته بودند. سفارت به آنها دو ماه بعد وقت داد. بچه‌ها از بین‌الملل وزارت ورزش کمک گرفتند اما باز هم سفارت تاریخ را دو هفته بعد انداخته بود. این اتفاق افتاد و متاسفانه ویزا نیامد.

او در واکنش به پست فرزانه فصیحی گفت:مساله دیگری غیر از ویزا نبوده است.»

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
کد خبر: 52944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha