آماده‌باش هلال‌احمر در ۶ استان / بارش باران در راه پایتخت و جنوب شرق کشور

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۶ استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، افزود: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران در روز یکشنبه چهارم تیر در ارتفاعات استان‌های تهران، مازندران، البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب استان کرمان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی هشدار داد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی، از هموطنان درخواست می‌کنیم که در صورت لزوم تردد در ارتفاعات، به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نیز امروز شنبه سوم تیر نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

حامد یزدی مهر از صدور هشدار نارنجی هواشناسی از اواخر وقت امروز شنبه سوم تیر تا روز یکشنبه چهارم تیر خبر داد و با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در بازه زمانی اعلام شده، افزود: بر این اساس احتمال وقوع رعدوبرق و بارش تگرگ در ارتفاعات وجود دارد.

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 44096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha