درگیری ماموران شهرداری با سعید عبدولی، کشتی‌گیر تیم ملی

به محض اطلاع از این موضوع باتوجه به عدم شکایت نامبرده و سکونت وی در شهرستان اندیمشک، توسط دادستان عمومی و انقلاب این حوزه قضایی دعوت، شکایت وی اخذ و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات قضایی با صدور قرار عدم صلاحیت، به دادسرای حوزه قضایی دزفول به عنوان محل وقوع جرم و مرجع صالح ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری ماموران اجرائیات شهرداری با سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی در فضای مجازی، موضوع با ورود و نظارت ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان پیگیری شد. به محض اطلاع از این موضوع باتوجه به عدم شکایت نامبرده و سکونت وی در شهرستان اندیمشک، توسط دادستان عمومی و انقلاب این حوزه قضایی دعوت، شکایت وی اخذ و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تحقیقات قضایی با صدور قرار عدم صلاحیت، به دادسرای حوزه قضایی دزفول به عنوان محل وقوع جرم و مرجع صالح ارسال شد.

گفتنی است دارنده مدالهای طلای جهان و برنز المپیک اخیرا در مصاحبه ای گفته بود: یک دکه ۶ متری میوه‌فروشی در اندیمشک به من داده‌اند اما شهرداری هر روز سر من منت می گذارد که اگر بخاطر تو نبود این دکه را جمع می‌کردیم اما کشتی گیری مثل حسن یزدانی زمین چند هکتاری پاداش گرفت و یک خیر هم سالن ساخت و او الان از آن استفاده می‌کند.

۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 44005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha