عبدولی: با داداشم قهرم چون فکر بازی است!

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان گفت برادر جوانش قدر خودش را نمی‌داند و در حالی که سر تا پا فن است تمام فکر و ذکرش را روی «گیم» گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، «سعید عبدولی» در گفت‌وگو با تسنیم درباره سومی برادرش امیرحسین در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان اظهار داشت: کشتی‌های او را دیدم، خیلی خوب بود. می‌توانست فینالیست هم شود ولی در مبارزه نیمه‌نهایی حریف ترک به او کله زد، امیرحسین هم بچه است و واکنش نشان داد. فکر او درگیر داوری شد. دو سه بار کمر باکر را گرفت و خاک کرد ولی امتیاز ندادند. امیرحسین نتوانست خودش را از نظر روحی جمع کند، وگرنه می‌توانست کشتی را ببرد. اشتباهاتی هم داشت، ولی داوری خوب نبود.

وی ادامه داد: امیرحسین سه کشتی مقدماتی‌اش را با امتیاز عالی برد و ۴-۲ به باکر کشتی‌گیر میزبان باخت. در فینال هم کشتی‌گیر مصری را برد، باکر اما با قرعه‌ای آسان به نیمه‌نهایی رسید. قد و قواره‌اش هم خیلی از امیرحسین بزرگتر بود.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو از عملکرد دیگر برادرش علیرضا در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ابراز نارضایتی کرد و گفت: علیرضا در آسیایی ضعیف کار کرد. به خاطر کشتی‌اش در آسیایی با او حرف نمی‌زنم، چرا که از دستش ناراحتم. دفعه قبلی هم در مصاحبه‌ام گفتم علیرضا نابغه‌ای است که قدر خودش را نمی‌داند، همه‌ فکر و ذکرش «گیم» است. به او گفتم «مرد حسابی وقت برای بازی داری، برای تمرین نه»! تا دیروقت بیدار است، ذهنش خسته می‌شود. علیرضا سر تا پا فن است، از هر انگشتش یک فن می‌بارد! بعداً پشیمان می‌شود از اینکه این‌قدر وقتش را با گیم پشت سر گذاشته، حالا یا به موقع پشیمان می‌شود و فکر و ذکرش را روی کشتی می‌گذارد یا اینکه از کشتی چیزی عایدش نمی‌شود که امیدوارم این‌طور نشود.

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد خبر: 45720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha