انصراف قطعی تیم ملی امید از مسابقات کشورهای اسلامی / با این وضع رویای المپیک هم داریم

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران از انصراف قطعی این تیم از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به دلیل عدم همکاری برخی از باشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فراز فاطمی مدیر تیم ملی امید در این خصوص گفت: متاسفانه تیم امید در همه دوره ها با مشکل نبود بازیکنان مواجه است و این‌بار هم به همین دلیل شانس حضور در مسابقات قونیه را که می توانست یک فرصت خوب برای آماده سازی باشد از دست می دهیم. حقیقت این است که علاوه بر تماس ها و مکاتبات فدراسیون فوتبال خود من از یک ماه پیش با تک تک مدیران یا سرمربیان باشگاه‌ها صحبت کرده بودم و همه عزیزان قول همکاری داده بودند اما یکباره شرایط تغییر کرد و دچار این وضعیت شدیم.

فاطمی گفت: به طور مثال دوستان ما در یکی از باشگاه قول همکاری قطعی داده بودند اما بعد از انتخاب سرمربی خارجی این تیم در روزهای اخیر اعلام شد بازیکن شاخص این تیم در اختیار تیم امید قرار نمی گیرد، یا باشگاه دیگری توافق کرده بودیم که قرار بود ملی پوشانش را در ترکیه به ما تحویل بدهد اما سرمربی خارجی این تیم هم مخالفت کرد و از حضور بازیکنانشان جلوگیری شد. از این موارد در باشگاههای دیگری هم وجود داشت و در نهایت باید بگویم همه باشگاهها بازیکنان شاخص و اصلی خودشان را در اختیار ما نگذاشتند.

مدیر تیم امید اضافه کرد: طبیعی است که مهدوی کیا انتظار داشته باشد با یک تیم آماده و کامل راهی این مسابقات شود و با تیم ناقص نمی توانستیم راهی این رقابت ها شویم. بازیکنان اصلی و شاخص ما در تیم های باشگاهی خودشان بازی می کنند و بسیاری از آنها در ترکیب تیم های مختلف مهره های اثرگذاری هستند. با این وجود انتظار داشتیم حداقل به اندازه یک هفته با تیم امید تعامل می کردند. این بازیکنان در صورت حضور در مسابقات قونیه حداکثر هفته اول مسابقات لیگ را از دست می دادند اما باشگاه‌ها همکاری نکردند.

فاطمی همچنین اظهار داشت: کم لطفی است که برخی دوستان می گویند تماسی گرفته نشده یا هماهنگی انجام نشده بود، به شکل کاملا مستند اعلام می کنیم از یک ماه پیش هماهنگی ها انجام شد و حتی در آن مقطع همه باشگاه‌ها قول همکاری دادند اما یکباره تصمیماتشان تغییر یافت و این مسئله ناراحت کننده است. 

مدیر تیم امید در پایان گفت: متاسفانه امروز در خصوص موضوع هتل تیم هم حاشیه سازی هایی صورت گرفت که درخواست ما این است رسانه ها مثل همیشه همراه تیم امید باشند و به این موضوعات دامن نزنند. دوستان رسانه ای شاهد بودند که تسویه حساب با هتل انجام شد و طبیعی است وقتی قرار بوده اردو ادامه پیدا کند و یکباره تصمیم گرفته می شود که اردو را تمام کنیم زمان تسویه حساب و تخلیه هتل هم تغییر می کند و چند ساعتی نیاز به زمان هست تا اقدامات لازم انجام شود. در این مورد هیچ مشکلی وجود نداشت و با همکاری فدراسیون فوتبال شرایط اقامتی بسیار خوبی در هتل داشتیم و در نهایت هم با اتمام اردو تسویه حساب انجام شد.

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 31214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha