یک فیلم جنجالی دیگر از هنجارشکنی در همایش خودروهای کلاسیک تهران که صدای وزیر را در آورد

فیلم دیگری در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از هنجارشکنی در حاشیه همایش خودروهای کلاسیک دارد حالا باید دید نمونه همین اتفاقات که در ماراتن شیراز باعث برکناری رئیس فدراسیون دوومیدانی شده بود به برکناری مازیار ناظمی هم منجر می شود یا نه....

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی برای بیان توضیحات در مورد هنجارشکنی ها در همایش خودروهای کلاسیک به حراست وزارت ورزش احضار شد. در همین رابطه ویدیوی جنجالی دیگری در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان از بروز این هنجارشکنی ها دارد.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و رئیس کمیته خودروهای کلاسیک این فدراسیون امروز برای بیان توضیحات به حراست وزارت ورزش احضار شدند. بر این اساس این دو در جلسه ای با حضور مسئولان حراست وزارت ورزش بابت اتفاقاتی که در مراسمی با عنوان (بزرگترین همایش خودروهای کلاسیک) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، حاضر شدند.

پیش از این هم حمید سجادی وزیر ورزش دستوراتی را برای برخورد با خاطیان این اتفاق صادر کرده بود.

همایش خودروهای کلاسیک روز جمعه 19 خرداد ماه با حضور بیش از 16 هزار شرکت‌کننده و 1200 خودروی کلاسیک در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد. علاقه‌مندان از سراسر کشور در این همایش بزرگ حضور داشتند و از خودروها بازدید کردند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 43855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha