تبلیغ آبجوی هلندی در معارفه نکونام! + عکس

تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، باشگاه استقلال چند روزی می‌شود که جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و این روزها به دنبال خریدن بازیکنان موردنظر این مربی جوان است. با این حال، وایرال شدن تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام حسابی خبرساز شده است. در این مراسم که در سالن اختصاصی یکی از بانک‌ها برگزار شد، کلیپی برای معرفی جواد نکونام روی نمایشگر پخش شد که کنار همان فیلم، روی نمایشگر، تبلیغ عجیبی از یک برند آبجو صورت گرفت. این برند هلندی که سال‌هاست در تولید نوشیدنی الکلی فعالیت می‌کند به طرز عجیبی، ظاهرا به عنوان یکی از اسپانسرها ایفای نقش کرده است. در تصاویری که از حاشیه همین مراسم گرفته شده، به وضوح اسم این برند آبجو دیده می‌شود. البته در نمونه‌های مشابه، تعدادی از برندهای آبجوسازی در دنیا، با تولید نوشیدنی‌های بدون الکل آن را راهی بازار ایران کرده‌اند، ولی اسم این برند فعلا در ایران دیده نشده است.

(عکس) جنجال بزرگ؛ استقلال تبلیغ آبجو کرد!

توضیح باشگاه استقلال در مورد مراسم معارفه نکونام

باشگاه استقلال در خصوص برخی شایعه‌ها پس از مراسم معارفه جواد نکونام توضیحاتی را ارائه کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد: تصاویر استفاده شده در مراسم مذکور، پیش از این از شبکه سوم سیما پخش شده و از منبع معتبر یعنی سایت تلوبیون تهیه شده که منبع رسمی برنامه‌های سیما است و متعلق به اسکوربوردی بوده که در زمان بازیگری سرمربی استقلال، جهت معرفی او استفاده شده بود.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال یکی از بهترین و شکیل‌ترین معارفه‌ها طی سالیان اخیر بود و مطلب منتشر شده، صرفا شیطنت و بداخلاقی و مصداق بارز تهمت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان است که واحد حقوقی باشگاه این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد و اتهام زنندگان باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر هواداران عزیز قرار داشته باشد، این است که پس از انتخاب بهترین گزینه به عنوان سرمربی استقلال و تلاش همه ارکان باشگاه جهت فراهم آوردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده، این گونه تلاش‌ها برای حاشیه سازی و دشمنی، هیچ دلیلی به جز ترس از یک استقلال باصلابت و قوی ندارد.

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 44192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha