مسابقه دیدنی، مهیج و پرحادثه اتومبیلرانی فرمول یک انگلیس به پایان رسید + جدول نتیجه و ویدیو

روز یکشنبه ۱۲ تیرماه مصادف با سوم جولای ۲۰۲۲، مسابقه فرمول یک انگلیس در پیست سیلورستون برگزار شد. این مسابقه را گزارشگر توانمند و متخصص این رشته آقای "علیرضا صباغ" در شبکه ورزش بصورت زنده گزارش می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقه دیدنی و پرطرفدار اتومبیلرانی فرمول یک انگلیس با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. عصر روز یکشنبه ۱۲ تیرماه مصادف با سوم جولای ۲۰۲۲ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، این مسابقه در پیست سیلورستون آغاز شد اما در همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه، تصادف شدید چند اتومبیل، رقابت را به وقفه‌ای یک ساعته برد.


در ادامه، رقابتی مهیج و دیدنی بین شرکت‌کنندگان شکل گرفت. در دورهای میانی از مجموع ۵۲ دور مسابقه در حالی که لوئیس همیلتون راننده انگلیسی مرسدس بنز پیشتاز بود و رانندگان فراری در تعقیب او بودند، به دنبال خرابی اتومبیل یکی از شرکت کنندگان، خودروی ایمنی(Safty Cars) وارد پیست شد. همین مساله و حضور در پیت لین‌های تکراری و گاها اشتباه تیم‌های مسابقه باعث شد ترتیب اتومبیل‌ها طوری رقم بخورد که همیلتون جایگاه خود را از دست بدهد و راننده فراری کارلوس ساینز با برتری به خط پایان برسد و برنده این رقابت معرفی شود.

این مسابقه مهیج را گزارشگر توانمند و متخصص این رشته آقای "علیرضا صباغ" در شبکه ورزش بصورت زنده گزارش می‌کرد. در پایان این رقابت، نتیجه زیر بدست آمد.

لینک ویدیوی مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک - انگلیس

۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
کد خبر: 30057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha