اقدام عجیب جورجینا رودریگز علیه شکیرا + عکس

پست اینستاگرامی اخیر جورجینا شایعات عجیبی را به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جورجینا رودریگس این روزها به همراه کریستیانو رونالدو در کشور عربستان زندگی می‌کند. او که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد هر روز اتفاقات زندگی‌اش را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

جورجینا به تازگی تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که سوالات زیادی را به دنبال داشته است. او یک پست اینستاگرامی با ۷ تصویر مختلف در صفحه خود قرار داد که در یکی از آن‌ها یک ساعت کاسیو در دستش بود. برند کاسیو در ماجرای دعوای شکیرا و پیکه بسیار خبرساز شد و خواننده کلمبیایی در آهنگی که چندی پیش منتشر کرد با اسم بردن از کاسیو به همسر سابقش کنایه زد. در این آهنگ یک قسمت وجود داشت که در آن شکیرا به ماجرای پیکه و کلارا چیا اشاره می‌کرد که مانند «تعویض رولکس با کاسیو» بوده است. پیکه هم در واکنش به این اقدام با یک ساعت کاسیو در برنامه اینترنتی خود حاضر شد.

اکنون بسیاری از دنبال‌کنندگان جورجینا رودریگس بر این باورند که تصمیم او برای ژست گرفتن با ساعت کاسیو تصادفی نیست. آن‌ها فکر می‌کنند که او از این روش برای نشان دادن حمایت خود از جرارد پیکه در جدایی از شکیرا استفاده کرده است.

با توجه به اینکه اعتقاد بر این است که ساعت کاسیویی که جورجینا در دست داشت کمتر از ۲۶ یورو قیمت دارد و به نظر می‌رسد که او آن را به یک دلیل خاص دستش کرده است. جورجینا در اغلب تصاویر خود لباس‌ها و زیورآلات لاکچری دارد و به همین دلیل استفاده از این ساعت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

اقدام عجیب جورجینا رودریگس علیه شکیرا + عکس

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 40257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha