برد پیت فرمول یک را به هم ریخت (عکس)

حضور برد پیت در مسابقه جایزه بزرگ سیلوراستون بریتانیا که برای بازی در صحنه‌هایی از یک فیلم مربوط به فرمول یک بود، بازتابی گسترده در رسانه‌های دنیا داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، روز گذشته مسابقه جایزه بزرگ سیلوراستون بریتانیا برگزار شد و مکس ورشتپن هلندی از تیم ردبول توانست در این مسابقه جذاب پیروز شود، اما این تنها نکته جالب توجه مسابقه روز گذشته نبود، چرا که یک فیلم فرمول یکی نیز همزمان با این مسابقه در حال فیلم‌برداری بوده است.

1896879

همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، بخش‌هایی از فیلم Apex قرار است در طول مسابقه سیلوراستون فیلم‌برداری شود که شامل فیلم‌برداری تماشاگران حاضر در مسابقه می‌شود.

در مراسم شروع پیش از مسابقه، شاهد قرار گرفتن برد پیت و دامسون ایدریس با لباس تیم APXGP درکنار دیگر رانندگان مسابقه فرمول بودیم و براساس تصویر روی گاراژ تیم، نام شخصیت پیت سانی هیز است.

1896883

1896881

1896880

همچنین طبق گفته افراد حاضر در پیست، برد پیت توانسته با ماشین تدارک دیده شده برای فیلم‌برداری فیلم به سرعت ۲۴۱.۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و توانایی او در رانندگی با این ماشین با تحسین لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی تیم مرسدس همراه بوده است. همیلتون همچنین نقش مشاور پیت در این فیلم را برعهده دارد. او یکی از تهیه کنندگان فیلم است و نقش کوتاهی نیز در فیلم ایفا خواهد کرد.

1896888

1896887

1896886

اما داستان فیلم جدید برد پیت

فیلم ایپکس برد پیت را در نقش یک راننده مسابقه قدیمی قرار می‌دهد که از بازنشستگی صرف‌نظر می‌کند تا مربی یک راننده جوان‌تر شود. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم تاپ گان 2 وظیفه کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از ایرن کروگر، بر عهده دارد.

1896882

برد پیت، کری کندن و دامسون ایدریس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایپکس حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. باید دید برد پیت مثل بازیگری، راننده خوبی هم خواهد بود یا خیر.

1896890

۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 44751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha