طارمی به اردوی تیم ملی اضافه شد /  مسابقات کافا بار فنی ندارد + فیلم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال به اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات کافا اضافه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اردوی دو روزه ملی‌پوشان فوتبال ایران از دیروز شنبه آغاز شده است. بازیکنان دعوت شده در هتل المپیک حضور یافتند و خودشان را به کادر فنی معرفی کردند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو پرتغال نیز به این اردو اضافه شد.

طارمی: مسابقات کافا بار فنی ندارد

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز(یک‌شنبه) این تیم اظهار کرد: باید در بازی‌های کافا شرکت می‌کردیم اما فکر می‌کنم کمک خاصی به ما کمک نکند. بحث امکانات فدراسیون نیست و باید انجام شود. وقتی موظف هستیم، نمی‌توانیم شرکت نکنیم. این بازی‌ها از نظر فنی به ما کمکی نخواهد کرد.

او درباره قرعه‌ جام ملت‌ها گفت: راحتی وجود ندارد و ما باید همه تیم‌ها را ببریم؛ فرقی نمی‌کند با یک تیم قوی بازی می‌کنیم یا سه تیم قوی. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و شرایط تا اردوی قبل خوب بوده است و باید دید این اردو چگونه پیش می‌رود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی کردن یا نکردن او و آزمون در بازی‌ها کافا عنوان کرد: هیچ فرقی بین من با سردار و بقیه بازیکنان وجود ندارد و این‌جا تیم ملی است و با هدف‌گذاری کادر فنی آشنا می‌شویم. کنار هم بودن در اردو کمک می‌کند که یکدیگر را بشناسیم و هماهنگ شویم. مسابقات کافا شاید از نظر فنی کمک خاصی نکند اما ما با ذهنیت مربیان آشنا می‌شویم و هماهنگ می‌شویم. همان‌طور که می‌دانید این بازی از نظر فنی کمک خاصی نمی‌کند.

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 43603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha