پخش زنده فینال لیگ اروپا؛ آ اس رم- سویا / امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

بازی آ اس رم و سویا را در دیدار نهایی لیگ اروپا ۲۳-۲۰۲۲ برگزار شد و نهایتا پس از بازی در وقت قانونی و تساوی یک بر یک، در ضربات پنالتی آ اس رم با نتیجه ۴ بر یک مقابل سویا شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های آ اس رم و سویا امروز در فینال لیگ اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


نتیجه نهایی: سویا (۴) ۱ - آاس رم (۱) ۱

فیلم خلاصه بازی را ببینید

لینک پخش زنده بازی آ اس رم - سویا امشب ۲۲:۳۰

سویا که امسال در لالیگا فصلی دشوار را پشت سر گذاشت با مربی جدیدش، خوزه لوئیز مندیلیبار، به فینال لیگ اروپا رسیده و فردا مقابل تیم مورینیو این شانس را دارد که قهرمانی در اروپا را به دست بیاورد.

این اولین قهرمانی سویا در اروپا نخواهد بود. این تیم رکوردار قهرمانی در این تورنمنت است. رئیس باشگاه در آستانه بازی فردا با اشاره به تاریخ تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد که سویا با حذف بزرگان اروپا از جمله منچستریونایتد به فینال رسیده و امسال هم شایستگی قهرمانی را دارد.

ما بهترین تیم تاریخ لیگ اروپا هستیم و با حذف تیم‌هایی بزرگ به فینال رسیده‌ایم
من مثل تیم سویا در آرامش هستم و تنشی احساس نمی‌کنم. ما یک فصل سخت و دشوار را سپری کردیم. سویا و لیگ اروپا رابطه ویژه‌ای دارند و ما تیمی هستیم که بیشترین قهرمانی را در تاریخ این تورنمنت به دست آورده‌ایم. در سال‌های گذشته موفق شدیم تیم‌های بزرگی را حذف کنیم و به قهرمانی برسیم و امسال هم بزرگانی را حذف کرده‌ایم. ما با شایستگی به فینال رسیده‌ایم، به خصوص مقابل گ منچستریونایتد که همه فکر می‌کردند ما حذف خواهیم شد، اما موفق شدیم.

فردا شاهد بیشترین حضور هواداران سویا در فینال اروپا هستیم
سیزده‌هزار هوادار سویا فردا در ورزشگاه بوداپست ما را تشویق خواهند کرد. این بیشترین آمار هواداران ما در فینال‌های لیگ اروپا خواهد بود. ممکن بود هواداران بیشتری بیایند، ولی قاعده عرضه و تقاضا را فراموش نکنید. وقتی قیمت بلیت‌ها گران است خیلی‌ها نمی‌توانند بلیت بخرند. امیدوارم با قهرمانی و کسب سهمیه چمپیونزلیگ آنها را خوشحال کنیم.

مندیلیبار تجربه کم را با شور و شوق زیاد جبران می‌کند
تجربه تا حدی کاربرد دارد. گاهی اوقات با پرشور بودن می‌توان جای تجربه را پر کرد و مندیلیبار از این نظر چیزی کم ندارد. او روزهای درخشان و غیرمنتظره‌ای را پشت سر گذاشته و کم‌تجربه نیست. من هم او را آرام دیده‌ام و هم هیجان‌زده. هواداران سویا امسال زجر کشیدند و ما مربی‌ای داریم که هیچوقت با چنین فرصت بزرگی مواجه نبوده. امیدوارم قهرمان لیگ اروپا بشویم چون به دلایل زیادی استحقاقش را داریم.

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 43221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha