صدرنشینی یاران سعید معروف در جام باشگاه‌های آسیا / سومین پیروزی به نام شهداب + فیلم خلاصه بازی

تیم والیبال شهداب یزد با پیروزی مقابل نماینده چین‌تایپه در صدر جدول گروه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم والیبال شهداب یزد در آخرین دیدار دور مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه، ۲۶ اردیبهشت به مصاف تایچونگ چین‌تایپه رفت و در سه ست پیاپی (۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰) به پیروزی رسید.


فیلم خلاصه بازی را ببینید

ترکیب شهداب یزد: سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، میثم صالحی، مسعود غلامی، رضا عابدینی، محمد صادقی و مهدی مرندی

سرمربی: محمدرضا تندروان

ست اول

اولین امتیاز این دیدار را امیر غفور برای شهداب به دست آورد. شهداب از ابتدا تیم برتر بود و اسپک بازیکنان این تیم به‌راحتی تبدیل به امتیاز می‌شد. در نهایت هم با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ ست را از آن خود کرد.

ست دوم

تایچونگ در دقایق ابتدایی این ست پیش افتاد اما شهداب خیلی زود در امتیاز پنج بازی را به تساوی کشاند و در ادامه بازی پایاپای پیش رفت تا اینکه شهداب اختلاف امتیاز را زیاد کرد. در این ست رضا عابدینی چند بار سرویس خود را خراب کرد و محمد صادقی هم چند اسپک‌ خود را بدون برخورد به دفاع حریف به بیرون زد. امیر غفور که دفاع تایچونگ مانع امتیازگیری او نبود، بیست‌وپنجمین امتیاز را به دست آورد تا شهداب این ست را هم ۲۵ بر ۱۹ برنده شود.

ست سوم

محمدرضا تندروان ست سوم را با چند تغییر در ترکیب خود آغاز کرد. او شهروز همانونفرمنش، یونس قلیچ‌نیازی و محمد ولی‌زاده را به جای امیر غفور، محمد صادقی و رضا عابدینی در زمین قرار داد.

نماینده ایران در این ست هم تیم برتر بود و میثم صالحی با پاس‌های سعید معروف عملکرد خوبی داشت. این ست هم ۲۵ بر ۲۰ به سود شهداب به پایان رسید.

نماینده ایران که در گروه B این مسابقات با تیم‌های گاز جنوب عراق، تایچونگ بانک چین‌تایپه و کام‌ایر افغانستان همگروه بود با پیروزی در هر سه دیدار، به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شد.

تیم‌های حاضر در این مسابقه فردا استراحت دارند و مرحله دوم هم در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در چهار گروه جدید پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم گروه‌های مقدماتی برای رتبه اول تا هشتم و تیم‌های سوم و چهارم دور مقدماتی برای جایگاه نهم تا شانزدهم رقابت می‌کنند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 42650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha