اسپورتینگ کویت مقابل شهداب زانو زد/ برد امیر غفور در نبرد پشت‌خط‌زن‌های ایرانی + فیلم

تیم والیبال شهداب یزد دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم والیبال شهداب یزد در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت، به مصاف اسپورتینگ کویت رفت و برابر حریفش سه بر صفر (۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳) به پیروزی رسید.

یکی از نکات جالب این دیدار تقابل امیر غفور و صابر کاظمی دو پشت‌خط زن ایرانی در این دیدار بود. غفور در شهداب و کاظمی در کویت بازی می‌کنند.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

فیلم کامل بازی را در این لینک ببینید - فیلترشکن نیاز است

ترکیب شهداب: سعید معروف (کاپیتان)، امیر غفور، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، مسعود غلامی و مهدی مرندی

سرمربی: محمدرضا تندروان

ست اول

شهداب در دقایق ابتدایی این ست با حریف خود اختلاف امتیاز ایجاد کرد و ۱۴ بر هشت پیش افتاد. صابر کاظمی بازیکن ایرانی تیم کویت هم در ترکیب تیم خود به‌خوبی کار کرد و امتیاز گرفت. این برتری در ادامه هم حفظ شد تا اینکه رضا عابدینی با پاس سرعتی سعید معروف بیست‌وپنجمین امتیاز را برای شهداب کسب و نماینده ایران ۲۵ بر ۱۵ ست را از آن خود کرد.

ست دوم

شهروز همایونفرمنش با سوت آغاز ست در خط سرویس قرار گرفت. سرویس قدرتی این بازیکن پس از دریافت ناقص از سمت کویت به زمین شهداب برگشت اما مسعود غلامی نتوانست توپ برگشتی را به امتیاز تبدیل کند. با ورود دورباره توپ به زمین کویت صابر کاظمی با اسپک محکم خود اولین امتیاز ست را برای تیمش گرفت. این تیم در ادامه هم هفت بر چهار از شهداب پیش افتاد. امیر غفور بارها توسط بازیکنان حریف دفاع شد. کویت به‌خوبی بازیکنان ایران را دفاع می‌کرد و در مقابل اسپک‌های پرقدرت صابر کاظمی و دیگر پشت‌خط زن این تیم با دریافت خوبی در زمین تیم ایران همراه نبود. اسپک میثم صالحی و پس از آن امتیاز سرویس رضا عابدینی بازی را به تساوی ۱۶ بر ۱۶ کشاند. در ادامه هم شهداب پیش افتاد و ست را ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

ست سوم

کویت سه امتیاز پیاپی در آغاز ست گرفت. تندروان این ست را با چهار تغییر آغاز کرد و یونس قلیچ‌نیازی، محمد ولی‌زاده، محمد صادقی و مهرداد بابایی را به جای غفور، غلامی، صالحی و عابدینی به زمین آورد. کویت در ادامه این ست نیز تیم برتر بود و ۱۶ بر ۱۳ دومین وقت استراحت فنی بازی را گرفت. شهروز همایونفرمنش موفق شد هجدهمین امتیاز را برای شهداب کسب کند و به برتری کویت پایان دهد. در ادامه هر چند دو تیم پایاپای پیش رفتند اما شهداب موفق شد ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

شهداب در دومین دیدار این مرحله فردا جمعه به مصاف پلیس عراق می‌رود که در صورت پیروزی به دور نیمه‌نهایی صعود می‌کند.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: 42732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha