پیروزی قاطع شهداب یزد برابر گاز عراق با درخشش سعید معروف + فیلم خلاصه بازی

تیم والیبال شهداب یزد جام باشگاه‌های والیبال آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم والیبال شهداب یزد در نخستین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا یک‌شنبه(۲۴ اردیبهشت) به مصاف گاز جنوب عراق رفت و با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۸) به پیروزی رسید تا اولین گام خود را محکم برداشته باشد.

فیلم خلاصه بازی شهداب و گاز را ببینید:

ترکیب ابتدایی شهداب: سعید معروف، امیر غفور، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، مسعود غلامی و مهدی مرندی

سرمربی: محمدرضا تندروان

از نکات جالب این دیدار تعویض زمین بازی در پایان هر ست بود. از زمان شیوع کرونا تیم‌ها زمین خود را تغییر نمی‌دادند و این قانون در والیبال ایران هم اجرایی شد اما در این مسابقات تیم‌ها زمین مسابقه را عوض کردند.

ست اول

شهداب در ست اول این دیدار پیش بود اما در دریافت مشکل داشت و چندین امتیاز را روی دریافت ناقص از دست داد. عراق با استفاده از این ضعف ایران بازی را در امتیاز ۱۵ به تساوی کشاند. مسعود غلامی و میثم صالحی در خط دفاعی خوب کار کردند و از طرفی هماهنگی سعید معروف و امیرغفور بار دیگر شهداب یزد را پیش انداخت. هرچند گاز پایاپی پیش رفت اما این ست با برتری ۲۵ بر ۲۲ نماینده ایران به پایان رسید.

ست دوم

بازیکنان شهداب در آغاز این ست در ضربات سرویس دقت لازم را نداشتند و چند بار سرویس خود را خراب کردند. نماینده ایران در این ست در دریافت وضعیت بهتری داشت و با روی آوردن به پاس‌های کوتاه و سرعتی ۱۶ بر ۹ از حریف خود جلو افتاد و در پایان هم ۲۵ بر ۱۴ برنده شد.

ست سوم

در آغاز ست سوم دو تیم پایاپای پیش رفتند اما در ادامه گاز عملکرد بهتری داشت و ۱۰ بر ۷ پیش افتاد. درخشش امیرغفور در سرویس کمک کرد که شهداب پنج امتیاز پیاپی را کسب کند و ۱۳ بر ۱۱ پیش بیفتد. گاز در این ست سرویس‌های خوبی نزد و دو امتیاز پایانی ست را هم با خراب کردن سرویس به شهداب تقدیم کرد تا نماینده ایران ۲۵ بر ۱۸ برنده شود.

شهداب در دومین دیدار خود دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۲ به مصاف کام ایر افغانستان می‌رود.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 42574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha