علیرضا دبیر زمین خانه بسکتبال را اشغال کرده!

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: آقای دبیر زمین خانه بسکتبال را کارگاه کرده و پس از خالی شدن زمین، ساخت خانه بسکتبال را شروع می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون گفت: در حال حاضر دو نماینده در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا داریم که از عملکرد آن‌ها راضی هستیم. خوب بودن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان تیم ملی ایران را قوی‌تر می‌کند.

او ادامه داد: در پنجره آخر مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ اما متاسفانه حامد حدادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم که وزنه سنگین و مهمی برای تیم ملی ایران است. نبود او روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد اما همه تلاش خود را می‌کنیم به جام جهانی صعود کنیم.

داوری درباره شروع نشدن ساخت‌ و ساز خانه جدید بسکتبال در مجموعه آزادی نیز گفت: آقای دبیر در حال ساخت خانه کشتی است و به همین دلیل از زمین خانه بسکتبال به عنوان کارگاه استفاده کرده است. منتظریم زمین خانه بسکتبال خالی شود تا کار ساخت و ساز را شروع کنیم.

او ادامه داد: «خانه بسکتبال» جدید پروژه بزرگی است و یک اتفاق تاریخی برای این رشته خواهد بود. نقشه‌ها و منابع لازم را تهیه و مشخص کرده‌ایم، به زودی و احتمالا از اواخر سال که آقای دبیر زمین مدنظر ما را خالی کند، کار ساخت و ساز را شروع ‌می‌کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره ساخت زمین بسکتبال ۳ به ۳ نیز گفت: همچنین در نظر داریم یک زمین فضای باز برای بخش ۳ به ۳ نیز ایجاد کنیم که نیاز مهمی است.

به گزارش ایسنا، داوری همچنین پس از اتمام مجمع سالیانه این فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: این مجمع برای عملکرد فدراسیون قبلی بود و چون آقای طباطبایی حضور نداشت، بنده هم اشاره‌ای به ابهامات نکردم. مسائلی به خزانه‌دار و حسابرس مربوط بود که نهایتا تایید شد و باید رسیدگی شود.

او درباره ادعای سام بوشهری، سرپرست هیات منظقه آزاد اروند مبنی بر گم شدن ۷۰ هزار دلار در زمان فدراسیون قبلی، توضیح داد: نامه‌نگاری‌هایی صورت گرفته و به زودی شفاف‌سازی می‌شود. خود بنده نیز از بازرسی وقت پیگیری کردم چون مساله‌ مهمی است. هدف و روند کاری ما شفاف‌سازی است تا خیال جامعه بسکتبال و عموم مردم راحت باشد.

داوری همچنین درباره‌ی تحریف نام خلیج فارس توسط فدراسیون جهانی بسکتبال نیز گفت: از همان ابتدا صحبت‌هایی شده بود که این بازی‌ها با نام خلیج برگزار شود و هدف خلیج همیشه فارس نبود. این مسابقات برای غرب و جنوب آسیا هم هست. ایران در مسابقات غرب آسیا است. مواضع کشور ما بر این است که خلیج فارس برای همیشه خلیج فارس خواهد بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران تاکید کرد: ما هیچگاه از مواضع خود که منافع ملی و ایران است کوتاه نمی‌آییم. حتی سوپر لیگ داخلی ما هم با نام خلیج فارس برگزار می‌شود. با این حال مکاتبه‌ای را انجام دادیم تا پیگیر این موضوع مهم باشیم.

او در پایان گفت: اقدامات بین‌المللی ما از طریق امور بین‌الملل پیگیری می‌شود و ما موضع خود را مثل بازی با استرالیا اعلام کردیم. آن موقع هم هدف ما حفظ منافع ملی بود که من پافشاری کرده و گفتم باید بازی در ایران برگزار شود. ضمن اینکه خود آسیا هم به مسائل خاورمیانه واقف است.

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 38385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha