صدرنشینی موقت ارتش سرخ با عبور از مس کرمان + فیلم خلاصه بازی

پرسپولیس با برتری ۳ بر یک برابر یک برابر مس کرمان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در کورس قهرمانی باقی ماند و به طور موقت به صدرجدول رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در جریان هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

با این برد، پرسپولیس ۵۴ امتیازی شد و موقتا با دو امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس و استقلال در صدرجدول قرار گرفت. سپاهان و استقلال فردا به مصاف رقبای خود می‌روند.



فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

مس کرمان یک - پرسپولیس ۳

گل: رونان تونگییک در دقیقه ۶۲ برای مس - سعید صادقی در دقیقه ۲۲ و گولسیانی در دقایق ۲۵ (پنالتی) و ۸۵ (پنالتی) برای پرسپولیس

کارت زرد: پورعلی‌گنجی در دقیقه ۶۴ از پرسپولیس

کارت قرمز: -

ترکیب مس کرمان: آرمان شهداد نژاد،‌ میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد (۸۰ محمد صالح‌محمدی)، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (۷۰- سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (۸۳ عیسی آل‌کثیر)، میلاد سرلک، مهدی عبدی (۷۰- پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی (۸۳ امید عالیشاه) و گئورگی گولسیانی.

موقعیت‌های حساس

نیمه اول

دقیقه ۵: روی پاس اسماعیلی‌فر توپ په مهدی عبدی رسید اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد و بعد از برخورد با مدافعان مس راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۲ (گل برای پرسپولیس): روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر، توپ درون محوطه جریمه مس به سعید صادقی رسید و این بازیکن هم با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد.

دقیقه ۲۵ (گل برای پرسپولیس): در دقیقه ۲۳، روی یک پاس در عمق مهدی عبدی درون محوطه جریمه مس با آرمان شهداد نژاد تک به تک شد و در ادامه بعد از برخورد به او نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. روی این صحنه گولسیانی در دقیقه ۲۵ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۵: روی یک پاس در عمق، مهدی عبدی درون محوطه جریمه مس با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد اما شوت او راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: روی حرکت سعید صادقی که از سمت راست انجام شد و پاس در عرض این بازیکن، توپ به مهدی عبدی رسید اما شوت این بازیکن بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: روی یک ارسال بلند به درون محوطه جریمه مس، فرصت خوبی برای مهدی عبدی ایجاد شد و در ادامه ضربه سر این مهاجم راهی اوت شد.

دقیقه ۶۲ (گل برای مس): بعد از حرکتی که از سمت راست بازیکنان مس انجام دادند، توپ روی دوازه پرسپولیس ارسال شد و در ادامه گولسیانی توپ را برگرداند اما توپ پشت محوطه جریمه پرسپولیس به رونان کوک تونگییک رسید و این بازیکن هم با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرارداد و توپ بعد از برخورد با پورعلی‌گنجی تغییر مسیر داد و به گل تبدیل شد.

دقیقه ۶۹: روی یک ضربه ایستگاهی مس فرصت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس داشت و روی یک رفت و برگشت توپ به عارف رستمی رسید اما ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۷۲: مهدی ترابی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال توپ به درون محوطه جریمه قصد داشت برای مهاجمان پرسپولیس فرصت گلزنی ایجاد کند اما توپ او مستقیما به سمت دروازه رفت و به تیرک خورد.

دقیقه ۸۵ (گل برای پرسپولیس): در دقیقه ۸۴ روی یک پاس در عمق، عیسی آل‌کثیر درون محوطه جریمه مس به توپ رسید و بعد از برخورد با مدافع مس نقش بر زمین شد و داور اعلام پنالتی کرد. روی این صحنه گولسیانی در دقیقه ۸۵ گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۸: عسی آل‌کثیر درون محوطه جریمه مس صاحب توپ شد و با یک شوت پای چپ دروازه را هدف قرار داد اما شوت او بعد از برخورد به تیر افقی دروازه راهی اوت شد.

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
کد خبر: 41418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
      0 0
      من خودم یک پرسپولیسی ام دو پنالتی هر دو مشکوک بودند و امکان بازدید نبود... فدراسیون فوتبال خصوصا آقای تا کی میخواهید به محکمکاری میز و صندلی بپردازید؟ VAR کجاست؟؟؟؟؟ امروز مس قربانی میشه فردا تیم های دیگه... آقای نیم تاج؛ VAR ...........?