با خلافکارترین فوتبالیست دنیا آشنا شوید + عکس

زمانی در آ اس رم یک ستاره همه‌کاره بود، ولی زندگی شخصی شلوغ و پرحاشیه، در نهایت به ضررش تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، راجا ناینگولان هلندی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ برای کالیاری بازی می‌کرد و سپس راهی آاس رم شد. او تا ۲۰۱۸ نیز برای جالوروسی بازی می‌کرد، ولی با انتقال به اینتر، دوران افت او نیز شروع شد و حالا سال‌های پایانی فوتبالش را در انتورپ بلژیک سپری می‌کند. ناینگولان که ابایی از گفتن اینکه یک فوتبالیست سیگاری است ندارد، زندگی شخصی پرحاشیه‌ای نیز دارد که به ضرر فوتبالش تمام شد.

بیوگرافی رجا ناینگولان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، در مورد ناینگولان گفت: «راجا فوتبالیست عجیب و غریبی بود. برای همه بازیکنانی که برای رم جذب کردم احترام قائلم، ولی راجا بیش از همه من را عصبانی می‌کرد. او اصلا مراقب خودش نبود و به راحتی الکل مصرف می‌کرد و سیگار می‌کشید. مثل پسرم دوستش دارم، ولی در عین حال رفتارش مثل خلافکارها بود. از این حیث هیچ فوتبالیستی مثل او ندیده‌ام.»

افسانه دو قلوها؛ قولی که راجا به مادرش داد - هفت یک | به ...

ساباتینی ادامه داد: «معتقدم هم‌تیمی‌هایش در رم باید بیشتر از او حمایت می‌کردند و به او نزدیک‌تر می‌شدند. در بیرون زمین هیچ چیزش مثل فوتبالیست‌ها نبود ولی روز بازی شگفت‌انگیز کار می‌کرد. کاری که او در رم انجام می‌داد را کسی انجام نمی‌داد. افسوس که او قدر خودش را ندانست.»

xpe3gi1v

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 40041
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha