دیدار خسروی وفا با توماس باخ در سوییس/ هاشمی: ربطی به بحث تحریم ندارد

رییس کمیته ملی المپیک ایران برای دیدار با توماس راهی سوییس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک ایران فردا چهارشنبه راهی لوزان سوییس می‌شود تا با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دیداری داشته باشد.

مناف هاشمی سخنگوی کمیته ملی المپیک در مورد علت این دیدار گفت: این در واقع سومین جلسه رسمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران و توماس باخ در چهار ماه گذشته است. یک دیدار در کره جنوبی بود که جلسه انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) بود و آقای خسروی وفا دیداری را با توماس باخ داشت و آقای باقری نکاتی را به ما اعلام کرد و ما هم گزارشی از وضعیت ورزش ایران ارائه کردیم. همانجا قرار شد که یک جلسه اختصاصی در مقر کمیته بین المللی المپیک داشته باشیم.

او ادامه داد: آقای خسروی وفا فردا صبح راهی سوئیس می‌شود و این نشست هم در راستای دیپلماسی ورزشی ایجاد ارتباط با فدراسیون‌های جهانی کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا و جلسه مثبت و مفیدی خواهد بود که نتایج آن اطلاعات داده خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که این جلسه ربطی به تحریم وزیر ورزش ایران دارد یا خیر و امکان این وجود دارد که رئیس کمیته ملی المپیک ایران هم تحریم شود؟ تصریح کرد: خیر! کاملا به کمیته ملی المپیک، بازی‌های آسیایی و قهرمانان و ورزشکاران مرتبط است.

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 38737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha