پخش زنده دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی - آث میلان امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های آث میلان و ناپولی امشب از سری مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های آث میلان ـ ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی ناپولی - آث میلان امروز ۲۹ فروردین ساعت ۲۲:۳۰

ناپولی برای جبران شکست دیدار رفت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه از سد تیمی عبور کند که دو بار در یک ماه اخیر موفق به شکست آنها شده است.

به گزارش ایسنا، میلان در مسابقه‌ای تمام‌ایتالیایی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه به دیدار ناپولی، صدرنشین سری آ، خواهد رفت. روسونری در دومین تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا قصد دارد پیروزی دیدار قبل را تکرار کرد.

دو تیم برای سومین بار در یک ماه اخیر به مصاف هم می‌روند. میلان در دو دیدار قبلی توانست ناپولی را شکست دهد. ابتدا چهار بر صفر در لیگ و در ادامه یک بر صفر در لیگ قهرمانان.

ناپولی در سری آ ایتالیا، قدرتمندانه در صدر جدول قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا فعلا دیدار رفت را باخته و باید بتواند در ورزشگاه دیگو مارادونا جبران کند.

کواراتسخلیا در دو بازی اخیر هیچ چیزی نشان نداد و زوج او یعنی اوسیمن مصدوم شده است. ویکتور تقریباً بهبود یافته است و احتمالا در دیدار برگشت برای تیمش به میدان برود. اسپالتی یک ستاره دیگر را برای این دیدار از دست داده است. آندره فرانک زامبو-آنگیسا در بازی رفت از زمین بازی اخراج شد و بازی بازگشت را از دست داد. با وجود افت ناپولی در هفته‌های اخیر، اسپالتی و همکارانش هنوز در مسیر کسب اولین جام داخلی از سال ۱۹۹۰ هستند. همچنین رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان چیزی است که ناپلی‌ها به‌راحتی نمی‌توانند از کنارش بگذرند.

آخرین تیمی که سه بار در یک فصل ناپولی را شکست داد، لاتزیو بود که در فصل ۹۵-۱۹۹۴ این رکورد را ثبت کرد. میلان پس از پیروزی‌های متوالی حالا می‌تواند برای سومین بار ناپولی را در این فصل شکست دهد. میلان در ۴۴ بازی که در اروپا دیدار رفت را برده، رکورد خوبی در صعود به دور بعد داشته است و ۳۸ بار به این موفقیت رسیده و این نشان می‌دهد تاریخ، کفه ترازو را به سود این تیم سنگین می‌کند.

میلان با مشکلات زیادی در طول فصل روبه‌رو بوده و ۲۲ امتیاز با ناپولی در صدر جدول رده‌بندی فاصله دارد.

ترکیب احتمالی ناپولی:
مرت، دی‌لورنزو، رحمانی، ژسوس، روی، اندومبله، لوبوتکا، زلینسکی، لوزانو، اوسیمین و کواراتسخلیا

ترکیب احتمالی میلان:
ماینیان، کالابریا، سیمون کیائر، توموری، هرناندز، کرونیچ، تونالی، دیاز، بن‌ناصر، لیائو و اولیویه ژیرو

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
کد خبر: 36072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha