موش / عامل تاخیر در پرواز ایران‌ایر از تبریز به تهران

سخنگوی ایران ایر گفت: با توجه به ارائه گزارشی مبنی وجود حیوان موذی پیش از ورود مسافران تمامی بخش‌های هواپیما به صورت کامل بررسی و هیچ حیوانی در این هواپیما پیدا نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سخنگوی ایران ایر گفت: پیش از پذیرش مسافر، وجود یک حیوان موذی شبیه به موش توسط کادر پرواز در هواپیما گزارش داده شده و به همین دلیل پذیرش مسافر متوقف می‌شود.

به گفته حسام قربانعلی، گزارش احتمال وجود موش در هواپیما از سوی یکی از خلبان‌ها داده شد و نه مسافر و تا زمان بررسی‌های بیشتر مسافری پذیرش نشد.

او می‌گوید: این گزارش به واحد مهندسی تعمیرات داده می‌شود و بلافاصله قسمت‌های مختلف این هواپیما مورد بررسی و بازبینی قرار داده می‌شود و اثری از موش و هیچ موجود خزنده‌ای دیده نمی‌شود. البته برای چک و بررسی هواپیما، تاخیری در پرواز تبریز -تهران ایجاد شد که این تاخیر برای کاهش ریسک و اطمینان از ایمنی پرواز بود .

سخنگوی شرکت هما گفت: چک‌های ثانویه با دقت انجام شد و هیچ موجود موذی در کار نبود و هواپیما با ایمنی کامل در فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید و برای چک شدن بیشتر به سمت آشیانه هدایت می‌شود و در بررسی‌های دوبار گزارشی مبتنی بر وجود حیوان موذی داده نشد.

۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۷
کد خبر: 33792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha