اپل توصیه می‌کند: پول‌تان را بخاطر قاب گوشی هدر نکنید

اپل در این متن توضیح می‌دهد که خرید قاب برای گوشی‌های آیفون را می‌توان خرج بیهوده‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اپل در گزارشی توضیح داده است که خرید قاب‌های محافظ برای گوشی‌های تلفن همراه فقط روی دست کاربران گوشی‌ها خرج اضافی می‌گذارد و از طرفی هم زیبایی طراحی گوشی‌ها را پنهان می‌کند.

به گزارش zdnet ، زمانی که شما یک گوشی همراه جدید خریداری می‌کنید، درست مانند آنچه که در تبلیغات به شما نشان داده شده است، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. اما با خرید یک قاب طراحی و ظاهر زیبای گوشی خود را  در زیر یک تکه پلاستیک پنهان می‌کنید.

احتمالا با این کار قصد دارید زمانی که گوشی به صورت اتفاقی از دست شما رها می‌شود و به زمین میفتد از آن محافظ کنید و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید اما اگر دقت کنید هیچکدام از مدیران شرکت‌های گوشی‌های هوشمند را نخواهید دید که از قاب محافظ برای گوشی خود استفاده کند.

شرکت اپل به تازگی ویدیویی منتشر کرده که قصد دارد با آن عادت ناخوشایند خریداران از زدن قاب به گوشی‌های هوشمند را از بین ببرد. اپل می‌گوید آیفون ۱۳ که به سپر سرامیکی مجهز شده در واقع محکم‌تر از شیشه گوشی‌های هوشمند دیگر است. البته گوشی‌های اندرویدی هم از ویژگی‌ها و لایه‌های محافظتی مخصوص خود استفاده می‌کنند که آن‌ها را در مقابل ضربه‌هایی مثل افتادن از دست یا برخورد با میز یا هر شئ دیگری، مقاوم می‌سازد. به عبارت دیگر استفاده از قاب‌هایی فقط هزینه‌بر هستند و کاربرد زیادی هم ندارند، لازم نیست.

۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 30944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احسان IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
      5 0
      آقای اپل یه چیزی میگیا! ماایرانیا بابدبختی پولو جمع میکنیم تا بخاطر کلاسو چشم هم چشمی بتونیم یه آیفون بخریم اونم قسطی،بعد تومیگی قاب نزارید!!!!؟