تفاوت‌های چشمگیر آیفون ۱۵ با مدل‌های قبلی

دیجیاتو نوشت: یکی از منابع آگاه از کره جنوبی، تصاویری از ماکت آیفون ۱۵ به اشتراک گذاشته است که طراحی آن را تا حدی نشان می‌دهد. پیش‌تر نیز منبع دیگری تصاویری از پنل جلویی و محافظ نمایشگر سری آیفون ۱۵ منتشر کرده بود. با کنار هم قراردادن تصاویر لورفته می‌توان تصویری احتمالی از آیفون ۱۵ ترسیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد سری آیفون ۱۵ با جزیره پویا در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و این ویژگی تنها مختص آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس نخواهد بود. همچنین ظاهراً به‌نظر می‌رسد موبایل‌های نسل جدید اپل از حاشیه‌های باریکی بهره خواهند برد. با وجودی که در تصاویر به‌خوبی نمی‌توان تفاوت‌های جزئی را مشاهده کرد، ولی ظاهراً حاشیه‌های کمی در اطراف لبه‌های خمیده دیده می‌شود.

آیفون ۱۵ چه تغییراتی نسبت به آیفون ۱۴ خواهد داشت؟

تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.

تفاوت‌های آیفون ۱۵ در جدیدترین تصاویر لورفته/ عکس

مدل جدید پرو این سری مجهز به یک دکمه قابل برنامه‌ریزی به‌جای دکمه قطع صدا است. همچنین بیرون‌زدگی دوربین‌های آیفون ۱۵ پرو کمتر از نسل قبلی است. احتمالاً گوشی جدید کمی ضخیم‌تر از آیفون ۱۴ خواهد بود. همچنین سری جدید به‌جای درگاه لایتنینگ، دارای پورت USB-C است.

گفتنی است تغییرات طراحی به‌قدری جزئی هستند که کاربران معمولی احتمالاً متوجه این تغییرات نخواهند شد. بااین‌وجود، باید دید آیا کاربران به همین تغییرات جزئی نیز واکنش نشان می‌دهند یا خیر.

تفاوت‌های آیفون ۱۵ در جدیدترین تصاویر لورفته/ عکس

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 45040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha