این مشکلات آیفون ۱۳ صدای کاربران بیشتری را درآورد

کاربران آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از مجموعه ای از اشکالات، مشکلات اتصال و مشکلات عملکرد گوشی های تلفن همراه هوشمندشان گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با بسیاری از مشکلات مشابه روبرو هستند، زیرا آن‌ها بخش‌های زیادی را به اشتراک می‌گذارند و همزمان منتشر شده‌اند و از شبکه‌های اینترنت نسل پنجم در ایالات متحده و خارج از آن کشور استفاده می‌کنند. فهرست مشکلات آیفون ۱۳ افزایش خواهد یافت. برخی از مشکلات توسط اپل و شرکای آن از طریق به روز رسانی‌های نرم افزار حل می‌شوند، اما هم چنان که کاربران بیش‌تر از دستگاه‌شان استفاده می‌کنند، مشکلات بیش‌تری ظاهر می‌شوند.

به گزارش gottabemobile رایج‌ترین مشکلات آیفون ۱۳ و برخی از راه حل‌های احتمالی برای آن بصورت زیر است:

اگر در فعال‌سازی آیفون ۱۳ جدید خود مشکل دارید صفحه وضعیت سیستم اپل را بررسی کنید. اگر علامت سبز رنگی در کنار فعال سازی دستگاه iOS نمی‌بینید باید صبر کنید تا سبز شود و سپس دوباره گوشی خود را فعال کنید.

اگر نماد سبز است و فرآیند فعال‌سازی هنوز کار نمی‌کند مطمئن شوید که یک سیم کارت در گوشی آیفون خود قرار داده‌اید.

تعدادی از کاربران آیفون ۱۳ از مشکلات لمسی گلایه دارند که در آن نمایشگر دستگاه نسبت به ضربات پاسخ نمی‌دهد. هم چنین، درباره مشکلات داده‌های سلولی اینترنت نسل پنجم یا ۵G نیز برخی از کاربران اشاره کرده اند که خدمات تلفن همراه شان به طور غیر متتظره‌ای کاهش می‌یابد. برخی دیگر از سرعت اینترنت نسل پنجم روی گوشی تلفن همراه خود گلایه دارند.

اگر گوشی آیفون ۱۳ دارید و می‌خواهید بازخورد افراد دیگری که از دستگاه استفاده می‌کنند را دریافت کنید تا به شما در حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اپل کمک کند توصیه می‌کنیم به آن چه در یوتیوب، انجمن‌های گفتگوی اپل و رسانه‌های اجتماعی، چون توئیتر به اشتراک گذاشته شده توجه کنید.

مشکلات آیفون ۱۳؛ نکاتی که کاربران باید بدانند

چگونه مشکلات آیفون ۱۳ را برطرف کنیم؟

اگر در گوشی آیفون خود با مشکلی مواجه شدید این احتمال وجود دارد که بتوانید خودتان آن مشکل را برطرف کنید. در برخی موارد ممکن است لازم باشد با پشتیبانی اپل تماس بگیرید با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید یا گوشی خود را به فروشگاه اپل ببرید. اگر با مشکل مواجه شده اید به لیست رفع رایج‌ترین مشکلات آیفون ۱۳ نگاهی بیندازید. راهنماها درباره رایج‌ترین مشکلات آیفون مانند اینترنت وای فای از کار افتاده یا بلوتوث غیر فعال شده به شما کمک می‌کنند. هم چنین نکاتی درباره بهبود عمر باتری نیز وجود دارد.

می‌توانید از تالارهای گفتگوی اپل استفاده کرده و ببینید آیا کسی راه حلی برای مشکلات گوشی شما دارد یا خیر. اگر در انجمن‌های اپل چیزی پیدا نکردید باید با اپل تماس بگیرید. شما می‌توانید این کار را از طریق وب سایت شرکت انجام دهید.

اگر ترجیح می‌دهید شخصا پاسخ‌ها را دریافت کنید ممکن است بخواهید تلفن خود را به اپل استور محلی‌تان ببرید و ببینید آیا آنان می‌توانند مشکل‌تان را تشخیص دهند یا خیر.

وضعیت تنزل رتبه iOS

اگر در گوشی آیفون ۱۳ خود با مشکلات نرم‌افزاری روبرو هستید، می‌توانید در صورت وجود گزینه دستگاه‌های خود را به نسخه قبلی iOS تنزل دهید.

آپدیت بعدی آیفون ۱۳

اگر دستگاه شما بر روی iOS ۱۷.۴.۱ یا نسخه دیگری از iOS ۱۷ دچار مشکل است باید بگوییم که اپل آپدیت جدید iOS ۱۷.۵ را تایید کرد و این نرم افزار اکنون در مرحله آزمایش بتا قرار دارد. انتظار می‌رود این نرم افزار در ماه مه برای مدل‌های آیفون ۱۳ عرضه شود. اگر مشکلات گوشی شما واقعا بد و جدی هستند می‌توانید نسخه بتای iOS ۱۷.۵ را دانلود کنید و ببینید آیا عملکرد بهبود می‌یابد یا خیر.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹
کد خبر: 54063
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha