عملکرد بسیار ضعیف آلت‌کوین‌های جدید در برابر بیت‌کوین

تجزیه و تحلیل اخیر انجام شده توسط جامپ کریپتو (Jump Crypto) نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق کوین‌های جدید در مقایسه با بیت کوین بازدهی بسیار ضعیفی را در سال گذشته ثبت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و بر اساس اعلام بلومبرگ، این شرکت عملکرد بیش از ۳,۷۰۰ توکن را مورد مطالعه قرار داده و دریافته است که ۸۰ درصد از آنها عملکرد ضعیف‌تری نسبت به پادشاه کریپتو داشته اند.

این یافته‌های قابل توجه، طبق دیدگاه کسانی است که از سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین به دلیل ارزش عظیم بازار آن حمایت می‌کنند.
در حالی که چندین رمزارز وجود دارد که به طور قابل توجهی از بیت کوین بهتر عمل کرده اند، اکثریت قریب به اتفاق رمزارزهای تازه منتشر شده یا کلاهبرداری بوده اند یا توکن هایی که هیچ کاربرد خاصی ندارند.

این شرکت همچنین دریافته است که آلت‌کوین‌ها در بازارهای صعودی عملکرد بهتری ندارند، که مسلماً جالب‌ترین نکته در تحلیل منتشر شده توسط جامپ تریدینگ (Jump Trading) می باشد. این امر نشانه آن است که بازار آلت‌کوین علیرغم وجود هرج و مرج، واقعاً کارآمد است.

اوایل روز گذشته، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، برای مدت کوتاهی سطح ۴۰,۰۰۰ دلار را پس گرفت، اما پس از مدت کوتاهی مجدداً به زیر این سطح قیمتی مهم و روانی سقوط کرد.

با وجود اینکه آلت کوین هایی مانند دوج‌کوین (DOGE)، سولانا (SOL)، شیبا اینو (SHIB) و کاردانو (ADA) در سال ۲۰۲۱ توجهات را به خود جلب کردند، اما امسال به دلیل عدم تمایل به ریسک، به عملکرد ضعیف خود ادامه می دهند.

عدم اطمینان اقتصاد کلان در بازار ارزهای دیجیتال در کانون توجه قرار دارد و افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، کاتالیزور اصلی نزول این بازار می باشد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 27711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha