شرط‌بندی روی اتریوم ۷,۰۰۰ دلاری!

یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital داده‌های جالبی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد شخصی قرارداد عظیمی را برای عملکرد اتریوم تا دسامبر ۲۰۲۲ باز کرده است. این قرارداد پیش بینی می کند که اتریوم تا پایان سال به ۷,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، آپشن ها در بین معامله گران حرفه ای بسیار محبوب هستند و امکان دریافت سود کلان را در یک دوره نسبتا کوتاه فراهم می کنند. اغلب اوقات چنین پیشنهادات بزرگی برای افزایش قیمت ممکن است بخشی از یک پوزیشن پوششی باشد که همزمان با یک پوزیشن شورت باز می شود.
اگرچه آپشن ها اغلب به عنوان یک ابزار پوشش‌دهی استفاده می‌شوند، بعید به نظر می‌رسد که این مورد در حال حاضر از این نوع باشد، زیرا حجم پوزیشن شورت بسیار زیاد خواهد بود. معامله گران معمولاً از حدود ۵ درصد از پوزیشن اولیه برای پوشش ریسک استفاده می کنند. در این صورت، پوزیشن اولیه حدود ۳۶ میلیون دلار خواهد بود که در صورت وجود، مورد توجه ناظران بازار قرار می گرفت.
 
دلیل باز کردن چنین پوزیشن بزرگی ممکن است به دلیل معاملات داخلی یا اعتقاد واقعاً محکم به اتریوم باشد. اما گاهی اوقات معامله گران از قراردادهای اختیار معامله مانند ابزارهای معاملاتی استفاده می کنند.
 
به عنوان مثال، قیمت هر قرارداد زمانی افزایش می‌یابد که قیمت دارایی پایه به قیمت اولیه نزدیک‌تر شود. در این صورت، ارزش قرارداد منعقد شده توسط یک معامله گر به طور تصاعدی افزایش می یابد، حتی اگر اتریوم نتواند به ۷,۰۰۰ دلار برسد.
 
اتریوم نتوانست عملکرد قدرتمندی را در ابتدای سال ۲۰۲۲ ارائه دهد و اکنون با ۳۶ درصد ضرر نسبت به پایان سال ۲۰۲۱ معامله می‌شود.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 27498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha