آغاز پذیرش ایپ‌کوین توسط مجله تایم!

طبق اطلاعیه‌ای که در توییتر منتشر شد، مجله تایم (Time) اعلام کرده است که پذیرش ایپ کوین (APE) را در هفته‌های آینده آغاز خواهد کرد. این توکن مبتنی بر اتریوم می باشد و توسط سازندگان مجموعه توکن‌های غیر مثلی Bored Ape Yacht Club منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ، این نشریه مهم در آوریل گذشته امکان پرداخت هزینه اشتراک دیجیتال را با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم، ریپل و دوج کوین فراهم کرد.

یک سال پیش، مجله تایم همچنین تعدادی از به یاد ماندنی ترین جلدهای خود را به عنوان توکن های غیر مثلی (NFT) به حراج گذاشت. این مجله همچنین پس از شراکت با گری‌اسکیل (Grayscale)، یکی از شرکت‌های تابعه گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group)، با حفظ بیت کوین در ترازنامه خود موافقت کرد. 

مجله تایم در ماه دسامبر ایلان ماسک (Elon Musk)، حامی و طرفدار دوج کوین (DOGE) را به عنوان شخصیت سال معرفی نمود. این نشریه ۹۸ ساله در هفته گذشته اولین شماره خود به عنوان NFT را منتشر کرد. تصویری از ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، هم بنیانگذار اتریوم، روی جلد آن به چشم می‌خورد. این برنامه‌نویس در یک مصاحبه مفصل از نگرانی‌های اصلی خود در مورد صنعت کریپتو سخن گفت و اظهار داشت که این صنعت می‌تواند به یک دیستوپیا تبدیل شود که توسط بازیگران بیش از حد متعصب و شرور اداره می‌گردد.همچنین معاملات ایپ‌کوین در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند بایننس (Binance) و کوین‌بیس (Coinbase) آغاز شده است. این توکن در اولین ساعات معاملات دچار مشکل شد و پس از جهش به ۳۹.۴۰ دلار، در ادامه به ۸.۹۰ دلار سقوط کرد.این رمزارز همچنان بی ثبات است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش ایپ کوین در روز گذشته تقریباً ۱۲ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۱۰.۱ دلار معامله می‌شود.ارزش بازار این توکن مبتنی بر اتریوم در حال حاضر ۲.۸ میلیارد دلار است که آن را به چهل و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل می کند.

۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
کد خبر: 26433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha