دشمن لیونل مسی در آستانه جدایی از بارسلونا!

به نظر می رسد دوران تلخ حضور جوزپ بارتومئو در پست ریاست باشگاه بارسلونا رو به پایان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، بارسلونا در این سالها روند پرفراز و نشیبی را طی کرده و نتایجی گرفته که چندان باب میل هواداران این تیم نبوده است. فصل گذشته به بدترین شکل ممکن برای بلوگرانا پیش رفت و آنها بعد از سالها در کسب حتی یک جام نیز ناکام بودند. اما شکست تحقیرآمیز 2-8 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، خشم هواداران بارسلونا را به اوج رساند.

بسیاری عملکرد مدیریت باشگاه و در راس آن جوزپ بارتومئو را یکی از عوامل اصلی رخ دادن این ناکامی ها می دانند. مدیران بارسا در سالهای اخیر به ندرت قادر به جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی بوده اند و ستاره بزرگی مانند نیمار را نیز به راحتی به پاری سن ژرمن واگذار کردند.

یکی از مهم ترین مشکلات جوزپ بارتومئو در این سالها عدم برقراری رابطه دوستی با لیونل مسی بوده است. مشکلات بین مدیریت باشگاه و کاپیتان در این تابستان به اوج رسید و مسی فاصله ای تا جدایی از بارسا و انتقال به منچسترسیتی نداشت. البته در نهایت او با دلی آزرده اعلام کرد در نوکمپ باقی می ماند، اما از هر فرصتی از جمله جدایی لوییس سوارز برای طعنه زدن به جوزپ بارتومئو استفاده کرد.

حالا به نظر می رسد موعد جدایی این رئیس منفور از بارسا فرا رسیده و آرای جمع شده علیه او نشان می دهد جوزپ بارتومئو دیگر از نظر قانونی وجاهت حضور در پست ریاست باشگاه را ندارد. به زودی احتمالا اتفاقات مهمی در کادر مدیریتی این باشگاه رخ خواهد داد.

در ابتدا تردیدهایی در مورد رای های جمع شده علیه جوزپ بارتومئو مطرح شده و حالا دوباره این آرا مورد بررسی قرار گرفته است. نشریه موندودیپورتیوو با تیتر درشت 18090 رای مدعی شد جنبش آرای عدم اعتماد به رئیس باشگاه بارسلونا از 16521 رای قطعی مورد نطر عبور کرده و همچنان در حال افزایش است. حالا نوبت بارتومئو است که در این رابطه واکنش نشان داده و صحت آرای عدم اعتماد به خود را تایید کند. بدین ترتیب او به زوی باید در این رابطه صحبت کند و اخبار زیادی در مورد استعفای بارتومئو و احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام به گوش می رسد.

نشریه اسپورت نیز تیتر یک خود را به همین موضوع اختصاص داده و مدعی شد تعداد آرای جمع شده از مقدار مورد نیاز نیز پیشی گرفته است و حالا نوبت اسعتفای بارتومئو است. جلسه ای مهم هفته آینده در هیئت مدیره باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و آنجا مشخص می شود که آیا رئیس مغضوب این باشگاه استعفا می دهد یا خیر. البته به نظر می رسد خود بارتومئو تمایل چندانی به استعفا ندارد، اما ممکن است در نهایت این روند او را مجبور به جدایی از صندلی ریاست این باشگاه بکند.

۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 2469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha