سفر رئیس جمهور به گرگان دلیل لغو احتمالی مسابقات کشتی!

مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد قرار است روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی ماه در گرگان برگزار شود که این برنامه مصادف با حضور رئیس‌جمهوری به این شهر است. در حالی که فدراسیون کشتی مذاکرات لازم را با هیات کشتی گرگان و دیگر مقاماتی ورزشی استان گلستان انجام داده هنوز مجوز لازم برای برگزاری مسابقات در زمان اعلام شده اخذ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  فدراسیون کشتی در تلاش است تا مسابقات قهرمانی کشور در همان زمان اعلام شده برگزار شود اما در صورتی که شرایط فراهم نشود احتمال تعویق چند روزه وجود دارد. این مسابقات به دلیل یکی از مراحل چرخه انتخابی اهمیت ویژه‌ای دارد.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با برنامه دایره طلایی، در این باره گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته فدراسیون آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات در موعد مقرر در استان گلستان دارد اما ظاهرا این تاریخ ها همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهوری شده و در این تاریخ آیت الله رئیسی در استان گلستان حضور خواهد داشت، بنابراین به دنبال اخذ مجوزهای لازم و برگزاری مسابقات بدون تغییر در زمان و مکان مسابقات کشوری کشتی آزاد هستیم.

وی ادامه داد: در صورت عدم صدور مجوز لازم از سوی مسئولان استانی، مجبوریم مسابقات را با چند روز تاخیر در گرگان برگزار کنیم. ظرف امروز و فردا نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 23533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha