۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 47439
غلامرضا محمدی مدیر شد!

غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد به عنوان مدیر آکادمی کشتی پترو پالایش بلیش تاکستان قهرمان فصل قبل لیگ برتر کشتی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، طی توافقی با باشگاه پترو پالایش بلیش تاکستان به عنوان مدیر اکادمی کشتی این باشگاه انتخاب شد.

پترو پالایش بلیش سال گذشته در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد، به مقام قهرمانی رسید این در حالی بود که از ابتدا شایعاتی مبنی بر هدایت غیر مستقیم این تیم توسط محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی به گوش می رسید. حالا اما و پس از پایان مسابقات جهانی کشتی و شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی، باشگاه پتروپالایش بلیش تاکستان در یک چرخش 180 درجه ای به سراغ غلامرضا محمدی رفته و او را به عنوان مدیر آکادمی کشتی این باشگاه منصوب کرده است هرچند که پترو پالایش بلیش بعد از قهرمانی سال گذشته از حضور در جام باشگاههای جهان انصراف داد و حتی برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر کشتی نیز اعلام آمادگی نکرده است.

انتصاب محمدی در شرایطی صورت گرفته که پیش از مسابقات جهانی صربستان، او پیشنهاداتی از چند کشور خارجی برای هدایت تیم های ملی داشت اما گمانه زنی هایی مبنی بر بازگشت دوباره او به تیم ملی کشتی آزاد و جانشینی پژمان درستکار هم به گوش می رسد.

۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 47439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha