مشق جنگ با عراق قبل از تقابل با عربستان!

تیم ملی هندبال مردان ایران در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی عراق، به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد  ،، تیم ملی هندبال مردان ایران امشب شنبه چهارم دی در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی عراق به میدان رفت. شاگردان مانوئل مونتایا فرناندز در پایان بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به برتری رسیدند. 

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در این دیدار دوستانه تمامی بازیکنان خود را محک زد و با ترکیب‌های مختلفی بازیکنان دعوت شده به اردو را به میدان فرستاد. کادر فنی تیم ملی نیز در تمامی دقایق بازی در کنار فرناندز به ارزیابی تمامی بازیکنان پرداختند و تک تک ملی‌پوشان را مورد آنالیز قرار دادند.

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، سید سعید علوی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمدعلی قاسمی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، احسان ابویی، سیدمهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی و محمدرضا اورعی در این دیدار دوستانه حضور داشتند.

تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی تا یازدهم بهمن‌ سال جاری به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تیم ملی ایران در گروه B این رقابت‌ها با عربستان میزبان، استرالیا و هند هم‌گروه است.

۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 23310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha