دولت را درگیر مساله‌ای حاشیه‌ای کرده‌اند! / چرا باید شاخص بورس را با تحمیل هزینه به کل مردم و دوپینگی بالا ببریم؟ + فیلم

اصغر بالسینی بیان کرد: از ۵۸ میلیون کد سهامداری در بورس، فقط نفع ۵۰۰ هزار کد بورسی در افزایش تورم و آزادسازی قیمت‌هاست که همان‌ها برای حل مشکل بورس جوسازی می‌کنند.د حال حاضر کل مسولان را درگیر حل مساله بورس کرده اند در حالی که تا مشکلات کلان اقتصاد حل نشود بورس سامان نخواهد یافت.دولت را درگیر مساله ای حاشیه ای کرده اند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ دکتر اصغر بالسینی، تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: نباید از بورس انتظار معجزه برای اقتصاد کشور داشته باشیم. توان و انرژی کشور نباید صرف حل معلول‌ها شود، مسئولان علت‌ها را دریابند. تا مسائل اساسی حل نشود بورس به رونق واقعی نمی‌رسد. در اقتصادی که نرخ رشد اقتصادی‌اش در سه سال اخیر منفی بوده، چرا باید بورس را به طور دوپینگی بالا ببریم؟  توان مسئولان ما باید صرف مسائل جدی و ساختاری شود. سیاست گذار باید دنبال منافع کل اقتصاد باشد یا دنبال منافع یک بخش جزئی که در بورس سهام دارند؟ آیا به نفع مردم است که بورس را با سیگنال‌های تورمی رشد دهیم؟

۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 21948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha