روز اول، پنج وزن اول، فقط یک کشتی‌گیر در نیمه‌نهایی !

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ساعت ۱۳ امروز (جمعه) در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ از سد پاتریک گلوری از آمریکا گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف بک بولات میرزانظر اولو دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد. با راهیابی بک بولات میرزانظر اولو به فینال این وزن، محمدنژاد در شانس مجدد فردا برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خواهد رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر کارولی کیس از مجارستان را مغلوب وی در دور دوم با جاویت آجار از ترکیه مصاف داد که با نتیجه ۵ بر ۴ شکست خورد. 

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به شرکت نکردن باسار ندوم از گینه بیسائو به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ارنظر آکمات علی اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۶ مسابقه را به حریف خود واگذار کرد. با توجه به حضور علی اف در دیدار نهایی، فضلی در شانس مجدد فردا برای برنز خواهد جنگید.

دروزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۴ از سد ویکی از هند گذشت وی در دور دوم مقابل اوکتای حسن از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. سوادکوهی در این مرحله به مصاف ماگومد ماگومایف از روسیه رفت که در پایان با نتیجه ۷ بر سفر مغلوب حریف روسی شد. علی سواد کوهی این شانس را پیدا کرده است تا فردا برای کسب مدال برنز با رقبا شاخ به شاخ شود چرا که ماگومایف روس به دیدار فینال رسیده است. 

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر واسیل پولیوچنکا از بلاروس را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف زوریکو اورتاشویلی از گرجستان رفت و موفق شد حریف گرجی را با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو بردارد. آذرپیرا در مرحله نیمه نهایی به مصاف جاناتان لئونارد آیلو از امریکا رفت و موفق شد این کشتی‌گیر را از پیش رو بردارد و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف ردو لفتر از مولداوی خواهد رفت.

برنامه کامل مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان، صربستان ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان صربستان ۲۰۲۱

۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 21646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha