علی دهقانی: ثوری کارنامه موفق تری نسبت به روسای سابق فدراسیون بوکس داشته است/ اسپانسر از سرمایه گذاری در این رشته ضرر نمی کند

ملی پوش سابق بوکس ایران مدیریت حسین ثوری در فدراسیون بوکس را موفق تر از احمد ناطق نوری می داند و برای این اظهارات خود دلایل جالبی دارد.

علی دهقانی ملی پوش سابق بوکس ایران در گفتگوی اختصاصی با  سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  در ارتباط با تیم ملی بوکس ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در صربستان گفت :  این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی گرفته و با این شرایط من فکر می کنم در دو سه وزن شانس طلسم شکنی و موفقیت داریم که به آنها امید زیادی می رود.
وی با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی بوکس و شرایط تیم ایران بخصوصی تمریناتی که این تیم پشت سر گذاشته افزود : من با توجه به قرعه هایی که داریم شانس میثم قشلاقی ، دانیال شه بخش و شاهین موسوی را بالاتر می دانم و فکر می کنم میتوانیم مبارزات خوبی از آنها ببینیم. درباره بقیه اوزان هم ، میزان آمادگی بچه ها خوب است اما باید ببینیم قرعه با آنها یار خواهد بود یا نه؟
ملی پوش سابق بوکس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان تیم یک دستی در بوکس نخواهیم داشت هم گفت : قطعا نمی توانیم تیم ملی یک دستی را متصور باشیم چرا که در حوزه رده های پایه ، بوکس ایران همچنان ضعف هایی دارد که اگر چه در سالهای اخیر روی تقویت آن تلاش های زیادی شده است ولی من فکر می کنم نتیجه اقدامات اخیر را در سالهای آتی خواهیم دید و انشالله که بهتر و بهتر هم خواهیم شد. 



قهرمان سابق بوکس درباره  پیش بینی نتایج مسابقات تیم ایران در مسابقات جهانی صربستان که از امروز آغاز خواهد شد گفت : اگر چه این رقابتها اولین رویداد بعد از المپیک است اما اساسا پیش بینی نتایج کار دشواری است و غیر ممکن ولی من در رابطه با سه وزنی که اسم بردم امیدوارم . 
دهقانی که سالها جزو منتقدان احمد ناطق نوری رییس قبلی فدراسیون بوکس بوده است در آستانه مجمع انتخاباتی فدراسیون و تلاش مجدد حسین ثوری رئیس فعلی برای پیروزی مجدد در انتخابات هم گفت :  قطعا دوران مدیریت آقای ثوری خیلی بهتر از شرایط قبلی و زمانی که ما عضو تیم ملی بودیم ، سپری شده است در زمان ما آشکارا حق بوکسورها تضییع می شد اما حالا فدراسیون بوکس اینطور که من میبینم هم در بحث جوانگرایی و هم در بحث عدالت محوری انصافا خوب کار کرده و کمتر شاهد حق خوری ها هستیم. با این وضعیت من هم موافق حضور مجدد آقای ثوری در راس فدراسیون هستم تا بتوانند برنامه های خود را تکمیل کرده و ادامه دهند.
 وی درباره رقابای حسین ثوری برای ریاست فدراسیون هم از روح اله حسینی نام برد و گفت : وی یکی از قهرمانان خوب بوکس بوده و در آخرین سالهای مدیریت ناطق نوری ، نایب رییس فدراسیون هم شد که در آن مدت ما چندان اثربخشی از ایشان ندیدیم که نمیدانم آن موقع اختیارعمل برای کار و حتی ورود در موضوعات مرتبط با بی عدالتی ها نداشتند یا موضوع دیگری بوده. البته وی در بحث برنامه ریزی بوکس برای رده های پایه موثر بود که همین کار توسط آقای ثوری به بهترین شکل انجام شده است. 
دهقانی در پاسخ به این سوال که از وی برای مربیگری در تیم های مختلف دعوت شده یا نه هم گفت : چند سال پیش علیرضا استکی از من دعوت به همکاری کرد اما چون در کوران مسابقات خودم بودم از ایشان تشکر کردم ولی نتوانستم همکاری کنم که امیدوارم در آینده بتوانم بافدراسیون و تیم های ملی در رده های مختلف همکاری کنم.



وی افزود : این روزها مشغول رقابتهای بوکس حرفه ای هستم و حسابی مشغول تمرین هستم . سه ماه پیش در تهران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم که برنده شدم و کمربند آسیا را کسب نمودم . البته ۸ آبانماه هم در امارات باید در رقابتهای بوکس حرفه ای شرکت می کردم که فعلا این مسابقات به تعویق افتاده است. 
دهقانی در پایان گفت : مسابقات بوکس حرفه ای با استقبال چشمگیری مواجه است و من هم در صورت حمایت بیشتر مسئولین و حامیان مالی می توانم نتایج بهتری در سطح جهان کسب کنم . حضور اسپانسرها و حامیان مالی در این رشته در دنیا عادی است و بازخوردهای بهتری هم دارد چرا که این رقابتها همیشه طرفداران خاص خودش را داشته و به دیده شدن اسپانسر ها منجر می شود. 

۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 21283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha