پخش زنده مسابقات بوکس قهرمانی جهان؛ تاشکند ازبکستان ۲۰۲۳ + لینک و نتایج لحظه به لحظه

بوکس قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان را زنده و مستقیم تماشا کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات بوکس قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهرتاشکند پایتخت ازبکستان آغاز و نمایندگان تیم ملی بوکس کشورمان به مصاف رقبای خود می روند.

علاقمندان بوکس می توانند از طریق لینک زیر مسابقات بوکس قهرمانی جهان را تماشا کنند.


لینک پخش زنده مسابقات بوکس قهرمانی جهان - تاشکند رینگ A

لینک پخش زنده مسابقات بوکس قهرمانی جهان - تاشکند رینگ B

فیلم مراسم افتتاحیه را ببینید / فیلترشکن نیاز است

حذف پنجمین بوکسور ایران از مسابقات قهرمانی جهان‌

امروز در هشتمین روز از مسابقات بوکس قهرمانی جهان تاشکند، پوریا امیری در وزن ۹۲ کیلوگرم در دومین مبارزه خود به مصاف نارک ماناسیان از ارمنستان رفت که با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. او در اولین دیدار مقابل حریفی از قرقیزستان به برتری رسیده بود.

پیش از این امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم در اولین دیدارهای خود مغلوب شدند از دور مسابقات کنار رفتند. عبدالمالکی هم که در دور اول پیروز شده بود در دیدار دوم شکست خورد و حذف شد.

دانیال شه‌بخش در ادامه مسابقات امروز باید مقابل سیمئونوف روسنوف بلغاری مبارزه می‌کند.


موسوی مسابقات بوکس قهرمانی جهان را با برد آغاز کرد

امروز در هفتمین روز از مسابقات بوکس قهرمانی جهان سیدشاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، در نخستین مبارزه خود به مصاف سلطان عثمانلی از ترکیه رفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. او باید روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ با برنده دیدار استرالیا و مولداوی مبارزه کند.

پیش از این امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم در اولین دیدارهای خود مغلوب شدند از دور مسابقات کنار رفتند. عبدالمالکی هم که در دور اول پیروز شده بود در دیدار دوم شکست خورد و حذف شد.

دانیال شه بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم و پوریا امینی در وزن ۹۲ که در دور اول پیروز شده‌اند باید دوشنبه به مصاف رقبای خود بروند. شه‌بخش مقابل سیمئونوف روسنوف بلغاری مبارزه می‌کند و امیری به مصاف نارک ماناسیان ارمنی می‌رود.

هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

حذف عبدالمالکی از مسابقات بوکس قهرمانی جهان

پوریا عبدالمالکی، نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی جهان، برابر آرتور بازیان، نماینده ارمنستان که در رنک سه دنیا قرار دارد، نتیجه را ۵ بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امروز در ادامه رقابت‌ها پوریا امیری در وزن ۹۲ کیلوگرم در اولین دیدار با قرقیزستان مبارزه خواهد کرد.

پیش از این امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم و میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز در اولین دیدارهای خود مغلوب شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

(چهارشنبه – ۱۳ اردیبهشت‌ماه)

در روز سوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۵۴، ۶۰، ۶۷، ۷۱ کیلوگرم پیگیری خواهد شد که طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده، دانیال شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت در اولین دیدار به مصاف "مورودزدا" از تاجیکستان رفت و موفق به شکست نخستین حریف خود شد.

لازم به ذکر است، دانیال شه بخش تنها بوکسور کشورمان است که موفق به کسب مدال برنز مسابقات جهانی شده است.وی آبان ماه سال ۱۴۰۰موفق به کسب این مدال در صربستان شد.

در جریان دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان تاشکند امین مجنونی در وزن ۸۶ کیلوگرم در اولین دیدار خود مقابل نماینده تاجیکستان به روی رینگ رفت و از حریفش شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار رود.

در این روز علاوه بر مجنونی میثم قشلاقی نیز در وزن ۸۰ کیلوگرم در اولین گام مقابل حریف هندی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در روز نخست این مسابقات پوریا عبدالمالکی در وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف بوکسور بوتسوانا رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. او باید روز جمعه ۱۵ اردیبهشت در دومین دیدارش به مصاف بوکسوری از ارمنستان که در رنک ۳ دنیا قراردارد برود.

بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز گذشته ۱۱ اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شد و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

هدایت تیم ملی ایران برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌های جوایز دلاری نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

مسابقات بوکس قهرمانی جهان از ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تاشکند پایتخت کشور ازبکستان آغاز می‌شود و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در ۱۳ وزن (۴۸، ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳.۵، ۶۷، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۶، ۹۲ و به اضافه ۹۲ کیلوگرم) برگزار خواهد شد. تیم ایران با هفت نماینده در این رویداد شرکت می‌کند.

پوریا عبدالمالکی (۵۷ کیلوگرم)، دانیال شه‌بخش (۶۰ کیلوگرم)، علی حبیبی‌نژاد (۶۷ کیلوگرم)، سیدشاهین موسوی (۷۵ کیلوگرم)، میثم قشلاقی (۸۰ کیلوگرم)، امین مجنونی (۸۶ کیلوگرم) و پوریا امیری (۹۲ کیلوگرم) ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل داده‌اند.

برنامه این رقابت‌های از سوی فدراسیون جهانی بوکس به شرح ذیل اعلام شده است (ساعت‌ به وقت ایران):

۱۰ اردیبهشت‌: جلسه فنی، قرعه کشی مراسم افتتاحیه/ ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ – ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰/ محل برگزاری: هتل هیلتون

مرحله مقدماتی و یک‌چهارم/ (دو رینگ)

۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت‌: آغاز مبارزات از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶:۳۰ / محل برگزاری: ورزشگاه هومو آرنا

۲۱ اردیبهشت: استراحت تیم‌های حاضر

مرحله نیمه‌نهایی/ (یک رینگ)

۲۲ اردیبهشت‌: آغاز مبارزات از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶:۳۰ / محل برگزاری: ورزشگاه هومو آرنا

مرحله فینال و اهدای مدال

۲۳ و ۲۴ اردیبهشت‌: آغاز مبارزات از ساعت ۱۵:۳۰ / محل برگزاری: ورزشگاه هومو آرنا

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

بوکس ایران در دوره گذشته مسابقات جهانی موفق شد برای نخستین بار و بعد از ۸۶ سال توسط دانیال شه‎‌بخش صاحب مدال برنز شود.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 42105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      1 0
      عالی بود
    • امین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 0
      واقعا مربیان تیم ملی درحد شهرستان هم نیستن