قطعی شدن دو برنز بوکسورهای ایران در آسیا/ حذف شریفی، امیری، رمضان‌پور و قشلاقی

در پایان هفتمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، دو مدال برنز ملی پوشان ایران قطعی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفتمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، دیروز (دوشنبه) ۱۶ آبان ۱۴۰۱ پیگیری شد که تیم ملی ایران با ۶ نماینده به مصاف رقبا رفت. در پایان مبارزات ۴ بوکسور ایران حذف شدند و ۲ بوکسور تیم ملی نیز با راهیابی به مرحله نیمه نهایی، مدال‌های برنز خود را قطعی کردند.

دیروز مسلم مقصودی در وزن ۷۱ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم، پوریا امیری در وزن ۸۶ کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن ۹۲ کیلوگرم و ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۲+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به روی رینگ رفتند که نتایج زیر کسب شد:

ایمان رمضان‌پور بوکسور وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران، در اولین مبارزه خود مقابل "نارندر" از هندوستان به روی رینگ رفت که نتیجه را ۵ بر صفر واگذار کرد.

مسلم مقصودی در وزن ۷۱ کیلوگرم، در دومین دیدار خود به مصاف "رستم‌ بیک اولو نورالدین" از قرقیزستان دارنده طلا قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۹ رفت که نتیجه را واگذار کرد و در یک قدمی سکو، از کسب مدال بازماند.

میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم دیگر نماینده ایران بود که در مرحله یک چهارم و دومین دیدار خود برابر "حسین" از اردن نتیجه را واگذار کرد.

پوریا امیری بوکسور وزن ۸۶ کیلوگرم ایران نیز در مرحله یک چهارم و دومین مبارزه برابر "عدلبیک اولو ارکین " از قرقیزستان در دیداری نزدیک نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد.

اما شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در دومین دیدار خود رو در روی "ساهدوف محمدمرات" از ترکمنستان قرار گرفت که با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید تا مدال برنز خود را قطعی کند.

همچنین طوفان شریفی بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم نیز در مرحله یک چهارم و اولین مبارزه با "پارنکو سرگی" از قرقیزستان مبارزه کرد که در راند دوم با تشخیص داوران برنده اعلام شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. طوفان راند اول را با ۵ رای داوران به سود خود پایان داد و در راند دوم نیز حریف او ناک دان شد که در ادامه بنا به رای داوران و به منظور جلوگیری از آسیب نماینده قرقیزستان به برتری رسید.

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 35054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha