اولین تصویر از خانواده Galaxy S21 منتشر شد

یک کاربر فضای مجازی اولین تصویر از خانواده S21 سامسونگ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی خانواده S21 از سوی سامسونگ خواهیم بود و با توجه به این موضوع، علاقه‌مندان در انتظار انتشار تصاویر جدید از پرچمدار جدید سامسونگ هستند. البته تصاویری  منتشر شده است که بخش عمده‌ای از اطلاعات گوشی‌های سامسونگ را فاش می‌کند. اولین تصویر منتشر شده از این خانواده به گلس نمایشگر آن مربوط می‌شود که ابعاد نمایشگر مجموعه S21 را نشان می‌دهد.

بر اساس تصویر منتشر شده، لبه پایینی این گوشی بزرگ‌تر از لبه بالایی آن است، اما تقارن میان این نمایشگر از بین نرفته است. بر اساس تصاویر منتشر شده از نمایشگر گوشی‌های S21، گوشی S21 دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی، S21+ دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی و S21 Ultra از نمایشگر ۶.۹ اینچی بهره می‌برد. دوربین جلو نیز به صورت پانچی در نمایشگر این گوشی قرار گرفته است.

Galaxy S21

استفاده از سنسور فوکوس در گوشی S21 Ultra 

دیگر تصویر منتشر شده به تصویری زنده از پشت دو گوشی S21+ و S21 Ultra مربوط می‌شود و نشان می‌دهد مدل‌های پایه و معمولی این خانواده از دوربین سه گانه و مدل اولترا از دوربین ۴ گانه استفاده خواهد کرد که به کمک یک مستطیل لبه گرد از بدنه این گوشی جدا شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در بخش توضیحات این تصاویر، دوربین استفاده شده در گوشی S21 Ultra، از یک بنز ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی و یک سنسور 3D Time Flight خواهد بود.

Galaxy S21

در مورد Galaxy S21+ نیز باید گفت شرکت سامسونگ دقیقا از همان لنزهای موجود در گوشی Galaxy S20 در این گوشی استفاده کرده و احتمال عملکرد هوش مصنوعی در این گوشی را افزایش داده است. با این حال هنوز شرکت سامسونگ صحت این تصاویر را تایید نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سامسونگ منتظر ماند.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
کد خبر: 1899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha