مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در بخش آکادمی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود. کارگاه‌ها باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم، دانشجویان و استارت آپ‌ها برگزار می شود.

این دوره ها که از ۲۸ الی ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سالن سراج پارک فناوری پردیس آموزش داده می‌شود، به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌شود و زمان ثبت نام در آن تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

موضوعات آموزشی در اینوتکس آکادمی شامل «نقشه راه توسعه بین المللی کسب و کارها»، «اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP»، «نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز» و «BABOK  در فضای کسب و کار ایران» می شود.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 14245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha