۱۴۰۰ تن محصول پیاز به استانهای کشور ارسال شد

بندرعباس - مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از ۱۴۰۰ تن پیاز را بدون واسطه و با قطع کردن دست دلالان به استان‌های دیگر ارسال کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری مهر، سئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: جهاد کشاورزی حجم وسیعی از پیاز تولیدی کشاورزان مناطق مختلف هرمزگان را با نرخ تضمینی ۵۹۵ تومان به ازای هر کیلو خریداری کرده اما بدلیل تولید بسیار زیاد این محصول، امکان انبار آن در فضای سربسته میسر نیست.

وی افزود: در همین راستا بسیج سازندگی با همکاری گروه‌های مختلف جهادی و بسیجیان مناطق مختلف استان تاکنون ۱۴۰۰ تن محصول تولیدی خریداری شده تضمینی را به مناطق مختلف کشور حمل کرده است.

یاسین باوقار همچنین به کمک‌های انجام شده از سوی گروه‌های جهادی به منظور برداشت این محصول بدلیل نبود کارگر و به صرفه نبودن استفاده از کارگر برای برداشت این محصولات اشاره و عنوان کرد: گروه‌های جهادی از دیگر استان‌های کشور نیز برای این منظور به هرمزگان آمدند و در این کار مشارکت خوبی شکل گرفت.

سرهنگ باوقار ادامه داد: هم اکنون پیاز با نرخ مناسبی در استان و در استان‌های همجوار عرضه می‌شود که حاصل همکاری‌های خوب انجام شده در این زمینه است.

وی ابرازامیدواری کرد بتوان تجربه مشارکت گروه‌های جهادی در این زمینه را به سایر محصولات کشاورزی استان نیز تسری داد.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 14027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha