گودرزی: اجازه نمی دهیم در نمادهای تاثیرگذار صف فروش تشکیل شود

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران از برخورد با فروش‌های یک دانه‌ای خبر داد و گفت: با این تریدرها برخورد و آنلاین‌های آن بسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از بورس نیوز؛ محمود گودرزی معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران درباره فروش‌های یک دانه‌ای تریدرها اظهار کرد: با این تریدرها برخورد و آنلاین‌های آن بسته شده و اطلاع رسانی مبنی بر برخورد با این تریدرها نیز صورت خواهد قرار خواهد گرفت.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در پاسخ به این سئوال که امروز نیز این نوع فروش دیده شده است، گفت: ما نمی‌توانیم نیت طرف را بخوانیم، اما زمانی که این فروش صورت گرفت با مسببان آن برخورد کردیم.

وی درباره عرضه‌های شستا در بازار امروز نیز افزود: صف فروش شستا به خوبی جمع شد و مشکلی نداشت.

گودرزی درباره پیشنهاد برخی از کارشناسان مبنی بر توقف لیدرهای منفی بازار همانند شستا، بیان کرد: این اقدام شدنی نیست هر توقفی باید با دلیل باشد و اگر ناشر بخواهد اطلاعاتی را منتشر کند بسته نوع اطلاعات متوقف می‌شود.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران با تاکید بر اینکه اطلاعاتی که ناشر ارائه می‌دهد موجب توقف نماد می‌شود، گفت: امروز حقوقی‌ها ورود کردند و اجازه ندادند صف فروش باقی بماند و هر حجمی که در صف فروش بود را خریدند.

وی تصریح کرد: تلاش ما به عنوان بورس تهران و سازمان بورس این بود که اجازه ندهیم در نمادهای تاثیرگذار صف فروش تشکیل شود و امروز این اتفاق افتاد و صف فروش تشکیل نشد.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: 830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha