کاهش فروش آدیداس تا پایان سال ۲۰۲۰ با موج جدید کرونا

شرکت آلمانی تولیدکننده لباس‌های ورزشی "آدیداس" پیش‌بینی کرد که اگرچه فروش این شرکت در چین طی سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ به رشد خود بازگردد اما فروش جهانی آن مشابه کاهش سه‌ماهه سوم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بیزینس تایمز، شرکت آلمانی تولید کننده لباس‌های ورزشی "آدیداس" پیش بینی کرد که اگرچه فروش این شرکت در چین طی سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به رشد خود بازگردد اما فروش جهانی آن مشابه کاهش سه ماهه سوم خواهد بود.

به گزارش تسنیم، آدیداس همچنین اعلام کرد که فروش سه ماهه سوم این شرکت با خنثی درنظر گرفتن نرخ ارز به میزان ۳ درصد کاهش یافت و به ۵.۹۶ میلیارد یورو رسید در حالی که سود عملیاتی این شرکت با ۱۲ درصد کاهش به ۷۹۴ میلیون یورو رسید.

پیش بینی متوسط تحلیلگران برای فروش و سود عملیاتی سه ماهه سوم این شرکت به ترتیب ۵.۹۱ میلیارد یورو و ۷۲۳ میلیون یورو بوده است.

شرکت آدیداس گفت: موج جدید شیوع ویروس کرونا باعث شد برخی از فروشگاه ها دوباره تعطیل شوند و میزان مراجعه خریداران کاهش یابد اما با این وجود انتظار می رود در سه ماهه چهارم همان میزان کاهش فروش مشابه سه ماهه سوم تا زمانی که بیش از ۹۰ درصد فروشگاه ها باز هستند، رخ دهد.

این شرکت همچنین پیش بینی کرد که در چین طی سه ماهه چهارم شاهد رشد فروش خواهد بود، حتی اگر در مدت مشابه سال گذشته فروش خوبی داشته است.

شرکت آدیداس همچنین پیش بینی کرد که سود عملیاتی سه ماهه چهارم خود بین ۱۰۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون یورو باشد.

۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 6243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha