نقره داغ «۱۸۰۸۹» راننده در طرح ممنوعیت کرونایی جاده‌ها

جانشین پلیس راهور ناجا از ۲۰۴ فقره توقیف وسیله نقلیه و صدور ۱۷۸۸۵ برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط پلیس راهور، در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ آبان ماه اظهار داشت: در راستای مصوبات ابلاغی ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی و استقرار پلیس در مبادی ورودی و خروجی ۲۵ استان کشور، مأموران پلیس راه، راهور و یگان‌های ناجا در ۳۲۶ نقطه مستقر شدند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در بازه زمانی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یعنی از تاریخ ۱۲  تا شانزدهم آبان ۳۹۴ هزار و ۳۱۱ دستگاه خودروی شخصی با پلاک غیر بومی به مبدأ بازگردانده شدند.

سردار حسینی اعلام کرد: در این بازه زمانی ۱۷ هزار و ۸۸۵ دستگاه خودرو که نسبت به مصوبات ابلاغی بی‌اعتنا بوده و اصرار و پافشاری بی مورد برای ادامه سفر داشتند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

جانشین پلیس راهور ناجا از همراهی پلیس با مدافعان سلامت خبر داد و گفت: ۳۴۰ هزار و ۲۹ ماسک نیز در این مدت به افراد فاقد ماسک داده شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آمار تصادفات فوتی و جرحی اعلام کرد: با مقایسه آمار تصادفات در بازه زمانی مربوطه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تصادفات فوتی و تعداد متوفیان به ترتیب ۳۲ و ۳۰ درصد کاهش، تعداد تصادفات جرحی و تعداد مصدومان به ترتیب ۳۲ و ۲۹ درصد کاهش و تعداد تصادفات خسارتی نیز ۳۰ درصد کاهش داشته است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در مجموع کل تصادفات در بازه زمانی ۴ روزه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰.۶ درصدکاهش داشته است.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 5652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha