رئیس جمهور آذربایجان: مردم ایران دولتمردی برجسته را از دست دادند

الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به مقام معظم رهبری، شهادت رئیس جمهور کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در این پیام آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای، از خبر جان باختن دلخراش سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان در سانحه بالگرد، تلفات سنگین برای مردم دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران بشدت متاثر شدیم.

وی گفت: مردم ایران در شخص رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی، دولتمردی برجسته را از دست دادند که تمام عمر با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد. یاد و خاطره گرامی او همیشه در قلب ما زنده خواهد بود.

علی اف افزود: در این روز غم انگیز، از درگاه خداوند متعال برای ملت دوست و برادر ایران صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم، در غم و اندوه آنان شریک هستیم، تسلیت خود را شخصا و از طرف مردم آذربایجان به شما، خانواده و بستگان آن مرحوم و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان نیز در شبکه ایکس با ابراز تاسف فراوان از جان باختن رئیس‌جمهوری، وزیر امور خارجه و سایر مقام‌های ایرانی در سانحه سقوط بالگرد، نوشت: صمیمانه تسلیت خود را به خانواده و عزیزان تمامی درگذشتگان ابراز می کنیم.

در ادامه این مطلب ضمن اعلام حمایت و همبستگی با کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران آمده است: ما سوگوار این ضایعه غم‌انگیز و دلخراش هستیم.

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 55582
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha