پخش زنده مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ - آسیا:عربستان - تاجیکستان امروز ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز در قاره آسیا با پیکار تیم های ملی عربستان و تاجیکستان دنبال خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، تیم های ملی فوتبال عربستان و تاجیکستان به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی عربستان و تاجیکستان امروز ساعت ۲۲:۳۰

تیم‌های ملی عربستان و تاجیکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۷ به مصاف هم می‌روند. سرمربی مطرح سعودی‌ها یک‌بار دیگر روی نظم و انضباط در تیم ملی این کشور تأکید کرد. روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان در ابتدای سخنان خود در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ملی عربستان و تاجیکستان، ماه مبارک رمضان را به همه تبریک گفت.

مانچینی سخنان خود را در این کنفرانس در مقابل اصحاب رسانه اینگونه آغاز کرد: رمضان بر همه مبارک. این اولین بازی ما پس از جام ملت‌های آسیا است و با تیمی سرشناس که به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ راه یافته است، روبه‌رو خواهیم شد.

او گفت: هیچ بازی آسانی در فوتبال وجود ندارد. مهم‌ترین چیز این است که به همه تیم‌ها و رقبا احترام بگذاریم و همه مسابقات را در سطح بالایی انجام دهیم. هدف ما صدرنشینی گروه و کسب مقام اول است، اما باید به هر رقیبی احترام بگذاریم تا به هدف مورد نظر برسیم.

این ایتالیایی افزود: همه مسابقات و دیدارها سخت است. تیم ملی تاجیکستان گروهی از بازیکنان ممتاز با ساختار بدنی قوی دارد و در جام ملت‌های آسیا که اخیرا در قطر برگزار شد نیز عملکرد خوبی داشتند.

2003425

مانچینی در خصوص نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی عربستان از نفرات منتخبش قدردانی کرد و تاکید کرد که گروه فعلی برای او بهترین هستند زیرا می‌توانند ایده‌های او را در زمین پیاده کنند. بنابراین آنها در حال حاضر اولین انتخاب او هستند.

این مربی در ادامه اظهارات خود گفت: گروه ما در مرحله مقدماتی سخت است و بعد از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چیزی تغییر نکرده است. ما مطمئناً پس از حذف کمی ناامید بودیم، به‌خصوص که به دلیل عملکردمان در مسابقات مستحق رسیدن به مراحل بعدی بودیم، اما در نهایت این امر محقق نشد.مانچینی در خصوص خط خوردن سلمان الفرج از لیست تیم ملی عربستان، گفت: من با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم و درهای تیم ملی به روی هر بازیکنی که بخواهد در دوره آتی نماینده کشورش باشد، باز است، بدون اینکه تبعیضی بین یک بازیکن و بازیکن دیگری صورت بگیرد.

وی افزود: انضباط و احترام به انتصابات پایه همیشگی تیم ملی عربستان است و در اردوی فعلی نسبت به اردوی قبلی که پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برگزار شده بود، از نظر نظم و انضباط چیزی تغییر نکرده است.

۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 53602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha